ماجرای قاچاق ۷۴۵۰۰ سرنگ انسولین آمریکایی در تهران

مامورین پلیس خودروی موصوف را متوقف و بازرسی کردند که مشخص شد کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده، همچنین مقادیری کالا‌های خارجی از نوع ابزارآلات خارجی و سرنگ انسولین در این محموله است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 74500 سرنگ انسولین قاچاق خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی از جنوب کشور در حال انتقال به انباری در شهر ری بوده است.
 
سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی حامل کالای قاچاق در محدوده اتوبان تهران ـ قم شدند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس خودروی موصوف را متوقف و بازرسی کردند که مشخص شد کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده، همچنین مقادیری کالا‌های خارجی از نوع ابزارآلات خارجی و سرنگ انسولین در این محموله است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.
 
افشاری بیان کرد: کالا‌ها شامل تعداد 3508 عدد انواع ابزارآلات خارجی شامل انواع پیچ گوشتی، دریل، دستگاه جوش، انبر قفلی و آچار فرانسه و ... ساخت کشور چین و هند و تعداد 74500 عدد سرنگ انسولین ساخت کشور آمریکا بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
 
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان