سوالات نمایندگان از گزینه پیشنهادی وزارت کار درباره وضعیت نامناسب صندوق‌های بازنشستگی

در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، نمایندگان به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی کار و رفاه و بهداشت پرداختند.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به جلسه صبح امروز سه شنبه 23 مرداد ماه کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات به منظور بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه‌های پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: امروز کمیسیون برنامه و بودجه در نوبت صبح میزبان گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بود.

نماینده مردم «رشت» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه برنامه‌های کاری خود را تشریح کرد و در ادامه نمایندگان سوالاتی را از وی مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان در این جلسه در رابطه با مباحثی همچون نظام پرداخت یارانه و هدفمندی یارانه‌ها و همچنین مباحث مربوط به ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی سوالاتی را مطرح کردند. همچنین نمایندگان در این جلسه در رابطه با مباحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که به روز نیست سوالاتی داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه نمایندگان در رابطه با رویکردهای سیاسی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس ششم سئوالاتی را مطرح کردند.

 کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به جلسه بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون بیان کرد: آقای ظفرقندی با حضور در جلسه کمیسیون برنامه‌های خود را برای نمایندگان کمیسیون تشریح کرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان کمیسیون در این جلسه سوالاتی درباره نظام ارجاع سلامت و پزشک خانواده و همچنین اقتصاد علوم پزشکی در کشور و عیوب سیستم اداری نظام سلامت سوالاتی را از گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان مطرح کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با این حال گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه تاکید بر اصلاح مسائل مربوط به نظام ارجاع، اقتصاد علوم پزشکی و عیوب اداری نظام سلامت داشته و تاکید کرد که باید این موارد اصلاح شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان