حیرت حریف آرین سلیمی از قد و قامت او!

کانینگهام: این ایرانی چقدر گنده بود

حریف انگلیسی آرین سلیمی در فینال هنوز هم از قد و قامت این تکواندوکار ایرانی شگفت‌زده است.

 در این دوره از المپیک آرین سلیمی 19 ساله موفق به کسب مدال طلا شد تا حالا به جز هادی ساعی، یک تکواندوکار دیگر نیز در ادوار المپیک پرچم ایران را به عنوان قهرمان به اهتزاز در بیاورد.

به گزارش ورزش سه، اما فیزیک فوق‌العاده سلیمی در این رشته حتی حریف او در فینال را نیز شگفت‌زده کرده است. کیدن کانینگهام متولد هادرسفیلد انگلیس است و به عنوان نماینده بریتانیا در المپیک شرکت کرد و به مدال نقره رسید.

یکی از مهمترین برتری‌های این تکواندوکار کرمانشاهی قدوقامت او بود که با ١٩٨ سانتی‌متر در مقابل کانینگهام ١٨4 سانتی‌متری دست بالا را در اختیار داشت و با همین برتری طلایی شد.

کانینگهام با انتشار تصویری از مبارزه خود در فینال مقابل آرین می‌نویسد: "چرا این مرد انقدر گنده است!"

کانینگهام: این ایرانی چقدر گنده بود

بدون شک آرین سلیمی با قامت نزدیک به دو متری خود و استعداد و نیروی جوانی خود می‌تواند در آوردگاه‌های مهم جهانی و المپیک سال‌های بعد نیز افتخارآفرینی کند.

این تکواندوکای انگلیسی در بازگشت به کشورش درباره نبرد با آرین گفته بود: معتقد هستم که در سطحی قرار دارم که می‌توانستم مدال طلا را به دست آورم اما آن روز حریفم از من بهتر بود. دوباره تلاشم را از سر می‌گیرم تا مطمئن شوم که این اتفاق بار دیگر رخ نخواهد داد.

اعتماد به نفس زیادی دارم و می‌دانم که چطور باید به سختی تلاش کنم. آنها می‌گویند که تلاش همیشه استعداد را شکست می‌دهد، خصوصا اگر فرد با استعداد دست از سخت‌کوشی بردارد. خوب است که من هر دو ویژگی را دارم. بنابراین از استعدادم در ترکیب با تلاش بیشتر استفاده خواهم کرد و پیش خواهم رفت. حالا عطش زیادی برای قهرمانی و موفقیت دارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان