همتی: اولویت من حفظ ارزش پول ملی و رسیدگی به معیشت مردم است

عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد، در جلسه رأی اعتماد، برنامه خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تشریح کرد.

وزیر پیشنهادی اقتصاد:  در هر کجا که باشم رویکرد اقتصادی خواهم داشت و رویکرد سیاسی ندارم و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی جناحی عمل نمی کنم.

به گزارش فارس، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست روز سه شنبه 23 مرداد 1403 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: امروز(سه شنبه) میزبان عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بودیم. همتی در این نشست اشاره به سوابق کاری خود در صدا و سیما، بانک مرکزی، بیمه و دانشگاه تهران داشت.

وی اظهار داشت: همتی اشاره ای داشت به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اولویت داشتن مسائل اقتصادی و گفت که شرایط اقتصادی بسیار سخت است و این شرایط ایجاب می کند که همه در خدمت نظام باشیم.

رضایی خاطر نشان کرد: همتی افزود که در هر کجا که باشم رویکرد اقتصادی خواهم داشت و رویکرد سیاسی ندارم و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی جناحی عمل نمی کنم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:‌ وزیر پیشنهادی برنامه خود را برنامه اسناد بالادستی دانست و براساس برنامه هفتم توسعه تنظیم شده است اولویت خود را حفظ ارزش پول ملی و ثبات اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم اعلام کرد و گفت رشد اقتصادی را از منابع جدا کنیم و منابع نفتی را برای زیر ساخت ها استفاده کنیم.

رضایی افزود: همتی به صادرات بیشتر نفت تاکید داشت و گفت باید وابستگی خود را به نفت کمتر کنیم و صادرات از واردات پیشی بگیرد اشاره ای هم به خدمات دولت شهید رییسی داشتند و گفتند که در دولت شهید رییسی کارهای خوبی صورت گرفت و در اواخر نقدینگی کنترل شد.

وی اظهار داشت: اعضای کمیسیون مطالبی گفتند همتی گفت که معیار من در کار و مسوولیت ها رهبر معظم انقلاب بوده است و گفت برای کنترل تورم تلاش خواهم کرد شرایط پیچیده است و این که در مقابل مجلس مسوول هستم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان