رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران؛ کاهش دما از پنجشنبه

معاون هواشناسی مازندران از بارش پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان خبر داد. همچنین، پیش‌بینی می‌شود از پنجشنبه با عبور موجی از منطقه، دمای هوا کاهش یافته و بارش‌های پراکنده در استان ادامه یابد.

 معاون هواشناسی مازندران گفت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی آسمان استان با رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان همراه است.

به گزارش تسنیم، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سه شنبه 23 مرداد و فردا چهارشنبه 24 مرداد آسمان استان صاف تا نیمه ابری است و به تدریج در بعدازظهر و شب با افزایش ابر مواجه هستیم  و در دامنه‌ها و ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق داریم.

وی افزود: از پنجشنبه 25 مرداد آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه از پنجشنبه شب تا شنبه هفته آینده با عبور موج از منطقه و شمالی شدن جریانات، کاهش نسبی دما را داریم خاطرنشان کرد: وزش باد، رعد و برق پراکنده و رگبار متناوب باران، در استان پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی مازندران اظهار کرد: در اوایل هفته آینده و از روز یکشنبه 28 مرداد از میزان ناپایداری هوا کم می‌شود اما بارش پراکنده باران را در استان خواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان