تصادف دلخراش در جاده بوکان - سقز؛ دو پزشک جوان جان باختند (+عکس)

در حادثه تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک تریلر در جاده بوکان - سقز (آذربایجان غربی)، دو پزشک جوان که در راه مطب خود بودند، جان باختند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: تصادف یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو پژو 206 در جاده بوکان سقز (آذربایجان غربی) 2 کشته بر جا گذاشت.

رسول معروفی روز سه‌شنبه‌ در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این تصادف در کیلومتر 10 محور بوکان - سقز (که‌لی‌سوره‌که) روی داد و به علت گیرکردن سرنشینان خودرو سواری 2 تیم از آتشنشانان ایستگاه های 2 و 3 این سازمان به محل اعزام شدند.

تصادف دلخراش در جاده بوکان - سقز؛ دو پزشک جوان جان باختند

وی اضافه کرد: این حادثه برخورد شدید یک دستگاه پژو 206 با کامیون تریلی بود که در آن 2 نفر سرنشین پژو در دم جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش‌نشانان با برش بخش‌هایی از خودرو سواری و همکاری تیم‌های دیگر عملیاتی توانستند جنازەها را بیرون کشیده و به سردخانەی بیمارستان منتقل کنند.

وی اظهار کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

2 سرنشین پژو که جان خود را از دست دادند هر 2 پزشک «دکتر سیامند_نوبخت متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و استخون و دکتر تارا حبیبیان متخصص زنان و زایمان» که در راه عزیمت به مطب خود در شهر سنه بودند.

جاده بوکان - سقز به طول 30 کیلومتر یکی از حادثه خیز ترین محورهای مواصلاتی بین آذربایجان غربی و استان کردستان است.

تصادف دلخراش در جاده بوکان - سقز؛ دو پزشک جوان جان باختند

تصادف دلخراش در جاده بوکان - سقز؛ دو پزشک جوان جان باختند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان