رپرتاژ آگهی

ثبت شش رتبه نخست برای به‌پرداخت ملت در گزارش تیرماه شاپرک

به‌پرداخت ملت با تصاحب سهم ۴۵.۳۴ درصدی از تعداد تراکنش‌های موبایلی تیرماه امسال که صعود ۰.۳۵ درصدی را نشان می‌دهد و همزمان با در اختیار گرفتن سهم ۳۹.۰۴ درصدی از تعداد تراکنش‌های اینترنتی طی تیرماه سال جاری که حکایت از ارتقای ۰.۲۸ درصدی دارد، بار دیگر بالاترین جایگاه بازار در این دو شاخص را نیز حفظ کرد.

شرکت به‌پرداخت ملت در تیرماه امسال با پشتیبانی 48.56 درصد از مبالغ ابزار پذیرش تراکنش‌های موبایلی، ضمن افزایش 0.51 درصدی سهم خود از بازار پرداخت کشور، جایگاه نخست خود در این شاخص را تثبیت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این شرکت همچنین با کسب سهم 18.47 درصدی از مبالغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی که با رشد 0.08 درصدی در تیرماه امسال همراه بوده، بالاترین جایگاه بازار در این شاخص را نیز از آن خود کرد.

ثبت شش رتبه نخست برای به‌پرداخت ملت در گزارش تیرماه شاپرک

علاوه بر این، به‌پرداخت ملت با تصاحب سهم 45.34 درصدی از تعداد تراکنش‌های موبایلی تیرماه امسال که صعود 0.35 درصدی را نشان می‌دهد و همزمان با در اختیار گرفتن سهم 39.04 درصدی از تعداد تراکنش‌های اینترنتی طی تیرماه سال جاری که حکایت از ارتقای 0.28 درصدی دارد، بار دیگر بالاترین جایگاه بازار در این دو شاخص را نیز حفظ کرد.

بر اساس یکصدونهمین گزارش اقتصادی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)، شرکت به‌پرداخت ملت طی تیرماه 1403، با کسب سهم 25.81 درصدی از تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، ضمن افزایش 0.36 درصدی سهم خود در این‌گونه تراکنش‌ها، همچنان بیشترین میزبانی را برای آن‌ها انجام داده است. علاوه بر این، سهم به‌پرداخت از تعداد تراکنش‌های «خرید» و «مانده‌گیری» نیز در تیرماه امسال نسبت به ماه پیش از آن به ترتیب 0.19 درصد و 0.08 درصد ارتقا داشته است.

این در حالی است که به‌پرداخت ملت از لحاظ میزبانی مبالغ تراکنش‌های «پرداخت قبض و خرید شارژ» نیز موفق به جهش چشمگیر 1.17 درصدی شده است. از سوی دیگر، نسبت خطای پذیرندگی این شرکت نسبت به تعداد کل تراکنش‌ها نیز در تیرماه امسال کاهش (بهبود) 0.012 درصدی داشته است.

بنا بر این گزارش، در تیرماه گذشته سهم به‌پرداخت ملت از تعداد هر سه «ابزار پذیرش فعال سیستمی» شامل کارتخوان‌های فروشگاهی، پذیرش اینترنتی و موبایلی کماکان افزایش یافته که درخصوص تعداد ابزار پذیرش موبایلی با صعود قابل توجه 1.25 درصدی، این شرکت بالاترین میزان صعود در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک را به ثبت رسانده است. به‌پرداخت ملت درعین‌حال سهم تعدادی خود را در دو «ابزار پذیرش تراکنش‌دار» شامل کارتخوان‌های فروشگاهی و پذیرش موبایلی افزایش داده است.

گفتنی است؛ این شرکت در تیرماه نیز موفق به ثبت پایین‌ترین تعداد کارتخوان‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش (10.92) از کل کارتخوان‌های فعال سیستمی خود شد که در این شاخص نیز دوباره در جایگاه نخست گزارش اقتصادی شاپرک قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان