هوا از فردا خنک می‌شود؛ ۵ روز گرد وخاک در نیمی از کشور

از پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و از جمعه در نیمه شمالی کشور هوا خنک خواهد شد. این کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد.

سازمان هواشناسی از رگبار باران، بارش تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.
 
به گزارش همشهری آنلاین، پنجشنبه تا یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و روز‌های جمعه و شنبه ـ علاوه بر مناطق فوق ـ در شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
 
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده و بعدازظهر در خراسان شمالی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
 
این وضعیت در 5 روز آینده بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس نیز پیش‌بینی می‌شود.
 
همچنین در 5 روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
 
از پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و از جمعه در نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد. این کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد.
 
دریای خزر پنجشنبه تا یکشنبه و خلیج فارس جمعه و شنبه مواج است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر