نیسان کیکس ۲۰۲۵ ؛ درباره یک خودرو ارزان جهانی! (+عکس)

در تریم پرچمدار اس آر نیسان کیکس، رینگ ها ۱۹ اینچی هستند و هدلایت نیز با جزئیات ال ئی دی خاص ارائه می شود. اینجا نمایشگر اطلاعات کیلومتر نیز در اندازه ۱۲.۳ اینچی دیجیتال استفاده شده است.

عصر ایران-  نیسان کیکس 2025 یکی از ارزان ترین و در عین حال جذاب ترین محصولات روز بازار جهانی است. این کراس اوور ژاپنی در بازار آمریکا از حدود 23500 دلار قیمت می خورد و امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی، هدلایت ال ئی دی، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دستیار ایمنی شیلد 360 شامل ترمز اضطراری، نور بالای تطبیقی و... را به عنوان آپشن رایگان همراه خود دارد.

قیمت گذاری 6 تریم نیسان کیکس 2025 را مشاهده می کنید:

نیسان کیکس 2025 ؛ درباره یک خودرو ارزان جهانی! (+عکس)

سامانه تمام چرخ محرک روی هر تریم در جدول بالا قابلیت سفارش دارد و با پرداخت هزینه مرتبط در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در تریم میان رده اس وی نمایشگر 12.3 اینچی، پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژ بی سیم و رینگ 17 اینچی ارائه می شوند.

در تریم پرچمدار اس آر، رینگ ها 19 اینچی هستند و هدلایت نیز با جزئیات ال ئی دی خاص ارائه می شود. اینجا نمایشگر اطلاعات کیلومتر نیز در اندازه 12.3 اینچی دیجیتال استفاده شده است.

با پرداخت هزینه آپشن می توان از امکاناتی مانند سانروف مونوروف پانورامیک، گرم کن ردیف جلو، سیستم صوتی بوز با 10 اسپیکر، گرم کن فرمان در قالب پکیج پریمیوم بهره مند شد. این پکیج در تریم اس وی 1500 دلار و در تریم اس آر 1950 دلار قیمت دارد.

در بخش پیشرانه از نمونه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2 لیتری با 141  اسب بخار خروجی و گشتاور 190 نیوتن متر استفاده شده است. وزن خالص نیسان کیکس 2025 نیز 1355 کیلوگرم است.

نیسان کیکس 2025

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر