قدردانی کمپانی دیزنی از بازیگر افسانه‌ای‌اش

هریسون فورد جایزه افسانه دیزنی را دریافت کرد و از این کمپانی برای نقش‌هایش تشکر کرد.

هریسون فورد جایزه افسانه دیزنی را دریافت کرد و از این کمپانی برای نقش‌هایش تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، هریسون فورد بازیگر نامزد اسکار، رسماً یک بازیگر افسانه‌ای دیزنی است. وی در نمایشگاه D23 که محل گردهم آمدن هوادارن دیزنی است، با دریافت جایزه از شرکت والت دیزنی تجلیل شد. از آنجا که لوکاس فیلم متعلق به دیزنی است، مشهورترین نقش‌های فورد مانند هان سولو از «جنگ ستارگان» و ایندیانا جونز باستان شناس ماجراجو، او را به یکی از نمادین‌ترین بازیگران این استودیو بدل کرده است.

هریسون فورد در اوایل سال آینده با بازی در «کاپیتان آمریکا: دنیای نوی شگفت‌انگیز» استودیو مارول در نقش تادئوس «تندربولت» راس، دیده می‌شود.

در شب تجلیل هریسون فورد، باب ایگر مدیر دیزنی روی صحنه رفت تا اولین جایزه شب را به وی اهدا کند و گفت: وی تعریف یک مرد پیشرو است و در این جایگاه به تنهایی ایستاده است.

در این مراسم فیلم کوتاهی که مونتاژی از نمادین‌ترین بازی‌های هریسون فورد بود به نمایش درآمد و پس از آن روی صحنه رفت تا به تشویق ایستاده حضار پاسخ بگوید و برای این کار یکی از نمادین‌ترین لحظات نقش خود در «جنگ ستارگان» را تکرار کرد و به جمعیت گفت: من هم شما را دوست دارم که اشاره‌ای به پاسخ معروف هان سولو است: «می‌دانم.»

فورد در حالی که اشک‌هایش را فرو می‌خورد، خود را «دستیار قصه‌گو» نامید و با تاکید بر اینکه عاشق این زندگی است که با نقش هایش به دست آورده، گفت: داستان‌ها برای تو، درباره تو، درباره ما هستند.

سخنرانی فورد یکی از بخش‌های مهم مراسمی بود که در آن جان ویلیامز آهنگساز «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» و فرانک اوز که «استاد جدای یودا» را زنده کرد نیز جایزه گرفتند. این سه نفر به جورج لوکاس، مارک همیل، کری فیشر فقید، جیمز ارل جونز، جان فاورو و مینگ-نا ون می‌پیوندند که پیش از این از دیزنی جایزه گرفته بودند.

در مجموع برگزیدگان سال 2024 دیزنی 14 نفر از جمله کالین اتوود طراح لباس برنده اسکار، آنجلا باست بازیگر «پلنگ سیاه» و نامزد اسکار، جیمز ال بروکس بازیگر تلویزیون و سینما و برنده اسکار، جیمز کامرون مغز متفکر «آواتار» و برنده اسکار، جیمی لی کرتیس بازیگر برنده اسکار فیلم «جمعه عجیب» نیز جای داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر