برگزاری مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی با جایزه ۳۵ هزار دلاری

دوره آموزشی هوش مصنوعی رایان از ۲۸ مرداد تا ۲۸ شهریور ماه یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ به صورت مجازی برگزار و فیلم تمام جلسات، ضبط می‌شود.

دوره آموزشی هوش مصنوعی رایان با موضوع اعتمادپذیری در یادگیری ژرف با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دوره آموزشی هوش مصنوعی رایان از 28 مرداد تا 28 شهریور ماه یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 16:30 تا 18:00 به صورت مجازی برگزار و فیلم تمام جلسات، ضبط می‌شود.

 محمد حسین رهبان، رئیس گروه هوش مصنوعی دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، مهدیه سلیمانی و امیر نخعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر از مدرسین دوره هستند و علاقه‌مندان با حضور در این دوره‌، گواهی رسمی حضور در دوره‌ را از سوی دانشگاه صنعتی شریف دریافت می‌کنند.

آخرین مهلت ثبت نام 26 مردادماه است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به rayancup.ir/ai مراجعه کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، مسابقه RAYAN در پاییز و زمستان 1403 با موضوع اعتمادپذیری در یادگیری ژرف (Trustworthiness in Deep Learning) توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال در سه مرحله برگزار خواهد شد. جوایز نقدی این دوره از مسابقات بالغ بر 35 هزار دلار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر