ایرباد جدید گوگل هوشمندتر از همیشه

ایرباد «پیکسل بادز پرو ۲»(Pixel Buds Pro ۲) با وجود کوچک‌تر و سبک‌تر بودن می‌تواند یک ساعت بیشتر در مقایسه با «پیکسل بادز پرو»(Pixel Buds Pro) شارژ نگه دارد. پیکسل بادز پرو پس از ۱۲ ساعت در صورتیکه «نویز کنسلیشن» غیرفعال باشد، خاموش می‌شود.

در رویداد پیکسل گوگل از ایرباد «پیکسل بادز پرو 2» رونمایی شد که از نظر داشتن برخی ویژگی‌های کارآمد، نخستین نمونه در نوع خود به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، گوگل در رویداد فناوری خود از یک نمونه جدید ایرباد رونمایی کرد.

به نقل از انگجت، ایرباد «پیکسل بادز پرو 2»(Pixel Buds Pro 2) با وجود کوچک‌تر و سبک‌تر بودن می‌تواند یک ساعت بیشتر در مقایسه با «پیکسل بادز پرو»(Pixel Buds Pro) شارژ نگه دارد. پیکسل بادز پرو پس از 12 ساعت در صورتیکه «نویز کنسلیشن» غیرفعال باشد، خاموش می‌شود.

ویژگی «سایلنت سیل»(Silent Seal) این فناوری احتمالا می‌تواند نویز را دو برابر بیشتر از پیش کاهش دهد. به‌علاوه، از صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند اما فقط زمانی که با تلفن «پیکسل 6» یا نسخه جدیدتر یا تبلت پیکسل همراه شود.

تراشه «تنسور»(Tensor) تعبیه‌شده در ایرباد، ویژگی‌های جدیدی را فعال می‌سازد و به ادعای گوگل، می‌تواند صدا را با سرعت قابل توجهی پردازش کند تا با محیط سازگار شود. به لطف پردازش چند مسیره، محاسبات حذف نویز در همان کانال صدا انجام نمی‌شود. بنابراین موسیقی که کاربر در حال شنیدن آن است، بدون تغییر باقی می‌ماند.

تثبیت‌کننده‌های جدید «چرخش برای تنظیم» می‌توانند ایربادها را در زمان ورزش کردن کاربر در جای خود نگه دارند و برای احساس راحتی بیشتر آنها را در جهت دیگری بچرخانند. ویژگی «تشخیص مکالمه» به کاربر کمک می‌کند تا وقتی به صحبت کردن با شخص دیگری نیاز دارد، ایرباد را از گوش خود بیرون نیاورد زیرا وقتی کاربر صحبت کردن را آغاز می‌کند، موسیقی متوقف می‌شود و پس از به پایان رسیدن گفت‌وگو دوباره کار را از سر می‌گیرد. گوگل ادعا می‌کند که این سبک‌ترین ایرباد مجهز به حذف نویز در سطح خود است.

این ایرباد جدید به دستیار صوتی «جمینای»(Gemini) نیز مجهز شده است. کاربر با کمک جمینای می‌تواند مسیرهای پیاده‌روی را درخواست کند یا دسترسی را به ایمیل خود بخواهد. همچنین، این فناوری از «جمینای لایو»(Gemini Live) نیز پشتیبانی می‌کند که «ساندیپ وارایچ»(Sandeep Waraich) مدیر ارشد مدیریت محصولات پوشیدنی پیکسل آن را با استفاده از اعلان «بیا زنده صحبت کنیم»(Let's talk live) نشان داد. جمینای توصیه‌هایی را مانند روش‌های تنفس برای حفظ آرامش در جمع و نکاتی را درباره نحوه نزدیک شدن به شخص مورد علاقه پیشنهاد کرد.

پیکسل بادز پرو 2 اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و در تاریخ 26 سپتامبر عرضه خواهد شد. ایربادهای جدید با قیمت 229 دلار به فروش می‌رسند که 29 دلار بیشتر از پیکسل بادز پرو در زمان عرضه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر