اردوغان: مانع تلاش اسرائیل برای به آتش کشیدن کل منطقه خواهیم شد

اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در برنامه‌ای که به مناسبت ۲۳'مین سالگرد تاسیس حزب عدالت و توسعه برگزار شد، گفت: سال‌هایی که تحت مدیریت حزب عدالت و توسعه گذشت، از هر جهت به‌عنوان درخشان‌ترین دوره ترکیه در طول تاریخ جمهوریت ثبت شده است.

رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد به رویکرد سازنده و فعال خود در سیاست خارجی ادامه داده و مانع تلاش اسرائیل برای به آتش کشیدن کل منطقه خواهیم شد.
 
به گزارش آناتولی؛ رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در برنامه‌ای که به مناسبت 23'مین سالگرد تاسیس حزب عدالت و توسعه برگزار شد، گفت: سال‌هایی که تحت مدیریت حزب عدالت و توسعه گذشت، از هر جهت به‌عنوان درخشان‌ترین دوره ترکیه در طول تاریخ جمهوریت ثبت شده است.
 
وی تصریح کرد: از لحظه‌ای که مسئولیت مدیریت در ترکیه را بر عهده گرفتیم، در تلاش هستیم وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
 
اردوغان اظهار داشت: طی 23 سال گذشته که افتخار خدمت به ملت‌مان را داشتیم، تلاش کردیم و ملتمان می‌داند که ترکیه را از کجا به کجا رساندیم.
 
رئیس‌جمهور ترکیه ادامه داد: ما کشورمان که حتی برای تفنگ پیاده نظام‌ به دیگران وابسته بود را به لیگ کشورهای نخبه که توانایی تولید توپ، تانک، موشک، راکت، هواپیما و پهپاد دارد، ارتقا دادیم.
 
اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود درباره موضع ترکیه در قبال حملات اسرائیل به غزه گفت: به رویکرد سازنده، فعال، خویشتندارانه و باوقار خود در سیاست خارجی ادامه خواهیم داد. ما مانع تلاش اسرائیل برای به آتش کشیدن کل منطقه خواهیم شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر