کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۶ خودرو/ دستگیری ۶ نفر

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزارلیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

 فرمانده انتظامی قاینات از کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 6 دستگاه خودرو توقیف شده است.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز چهارشنبه دراین باره اظهار کرد: ماموران یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 6 دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند که خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزارلیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص 6 دستگاه خودرو توقیف و 6 نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.
 
سرهنگ فولادی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و یا از طریق پیامک با سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر