خانواده بازیگر مقتول خواستار پیگیری جدی‌تر قاتلان شدند

خانواده و دوستان بازیگر جانی واکتور دیروز سه‌شنبه از مردم و مقامات خواستند برای کمک به یافتن و محکوم کردن قاتلان او اقدام کنند.

خانواده و دوستان جانی واکتور بازیگر مقتول خواستار اقدام بیشتر برای یافتن قاتلان او شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، خانواده و دوستان بازیگر جانی واکتور دیروز سه‌شنبه از مردم و مقامات خواستند برای کمک به یافتن و محکوم کردن قاتلان او اقدام کنند.

بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» 25 ماه مه امسال وقتی سارقان داشتند از اتومبیل او در مرکز شهر لس‌آنجلس سرقت می‌کردند، با شلیک گلوله کشته شد و هنوز بازداشتی صورت نگرفته است.

اسکارلت واکتور مادر این بازیگر، در یک کنفرانس خبری خارج از تالار شهر لس‌آنجلس گفت: از هر کسی که چیزی می‌داند می‌خواهم لطفاً بیاید. دستگیر و محکوم شدن قاتلان او به آرامش من و برادرانش کمک خواهد کرد.

پلیس 5 آگوست با انتشار تصاویر دوربین‌های نظارتی از 3 مظنون ناشناس و ماشین فرارشان که یک اتومبیل سرقتی بود، از مردم درخواست کمک کرد.

جانی واکتور در چارلستون، کارولینای جنوبی به دنیا آمد و در شهر مجاور سامرویل بزرگ شد. او از سال 2020 تا 2022 در سریال «جنرال هاسپیتال» شبکه ای‌بی‌سی نقش براندو کوربین را ایفا کرد. وی همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی از جمله «ایستگاه 19»، «ان‌سی‌آی‌اس» و «وست ورلد» در برابر دوربین رفت.

اسکارلت واکتور پیش از این گفته بود پسرش در حال کار روی یک پشت‌بام با یکی از همکارانش بود که متوجه شد شخصی در حال سرقت از اتومبیلش است و به سرعت پایین رفت و مظنونی که نقاب زده بود به وی شلیک کرد.

این مادر دیروز گفت: غم و اندوه همراه همیشگی من است. نمی‌توانم تولد او را که 31 آگوست است تبریک بگویم، او 38 ساله می‌شد. نمی‌توانم بپرسم آیا برای کریسمس به خانه می‌آید یا خیر. نمی توانم بپرسم روز او چگونه گذشت.

دیگر حاضران در این کنفرانس خبری هم خواستار اقدام بیشتر شهردار کارن باس و دیگر مسئولان برای مبارزه با جرم و جنایت شدند. از جمله کوین دی لئون، عضو شورای شهر که گفت: باید مطمئن شویم هیچ خانواده‌ای مجبور نخواهد شد رنجی را تحمل کند که امروز اسکارلت متحمل می‌شود. ما برای جانی واکتور عدالت می‌خواهیم و به آن خواهیم رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر