کرمانشاه از قهرمان المپیک خود تجلیل کرد؛ ۷۰۰ میلیون تومان جایزه برای آرین سلیمی

در مراسمی باشکوه، از آرین سلیمی، قهرمان المپیک، تجلیل شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با اهدای لوح و هدیه ۷۰۰ میلیون تومانی، از این قهرمان ملی قدردانی کرد.

تنها چهار روز پس از اینکه آرین سلیمی توانست در رقابت‌های المپیک پاریس در وزن مثبت 80 کیلوگرم روی سکوی نخست قهرمانی قرار گیرد، در میان استقبال باشکوه همشهریانش وارد کرمانشاه شد.

به گزارش ایسنا، پس از استقبال رسمی مسئولین ارشد استانی از آرین سلیمی در فرودگاه، کاروان استقبال از این قهرمان طلایی المپیک به سمت استادیوم آزادی شهر کرمانشاه به راه افتاد تا در محل سالن شهید بهشتی این استادیوم جشن قهرمانی و استقبال مردمی از او برگزار شود. 

جمع پرشوری از مردم کرمانشاه در محل سالن شهید بهشتی گردهم آمده بودند تا از این قهرمان که دومین مدال المپیک را برای شهرشان به ارمغان آورده بود، استقبال و برایش جشن شادی برپا کنند. 

آرین سلیمی قهرمان المپیک در حالی که مدال المپیک را به گردن داشت و جمع زیادی از جوانان مشتاق گرفتن عکس دو نفره با او بودند، در جمع پرشور مردم و طرفدارانش، گفت: افتخار می‌کنم که کرمانشاهی و کرد هستم و توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم. 

وی پس از اینکه از مربی‌اش وحید ناصری که از کودکی زیر نظر او تکواندو را یاد گرفته بود قدردانی کرد، مدال طلای المپیک خود را به گردن پدر و مادرش انداخت تا از زحمات آنها قدردانی کرده باشد. 

 منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم آرین سلیمی را مایه افتخار کرمانشاه دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که این جوان کرمانشاهی توانست دل مردم ایران را شاد کند و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز درآورد. 

وی ضمن تبریک این پیروزی به پدر و مادر آرین سلیمی، افزود: خانواده او، مربی‌اش وحید ناصری و هیات تکواندو استان در رسیدن این قهرمان به جایگاه کنونی نقش مهمی را داشته‌اند که باید از آنها قدردانی کرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه آرین سلیمی نام کرمانشاه را در ایران سرافراز کرد، گفت: جوانان ما با الگوگیری از این قهرمان، انگیزه پیدا می‌کنند و در مسیر او قدم بر خواهند داشت. 

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان با اهداء لوح و هدیه 700 میلیون تومانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان، از این قهرمان المپیکی تجلیل کرد. 

وحید ناصری مربی پایه آرین سلیمی نیز در این مراسم با بیان اینکه آرین سلیمی با این قهرمانی همدلی و همراهی بیشتری را به جامعه تکواندو کرمانشاه هدیه کرد، گفت: از این پس جامعه تکواندو کرمانشاه با همدلی بیشتری به مسیر افتخارآفرینی خود ادامه خواهد داد. 

مسعود حجی زواره از قهرمانان پیشین تکواندوی جهان و رئیس فعلی هیات تکواندو استان نیز از خوشحالی جامعه تکواندو از قهرمانی آرین سلیمی گفت و افزود: این راه همچنان در تکواندو کرمانشاه ادامه می یابد و قول می‌دهیم  در بازیهای آسیایی و المپیک 2028 بیشتر از تکواندو بشنوید. 

در این مراسم همچنین از طرف یکی از هوداران و طرفداران آرین سلیمی، هزینه سفر حج عمره به او و پدر و مادرش اهدا شد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر