آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی:

هیچ کاری برتر از تفقه در دین نیست

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی تاکید کرد: هیچ راه و کاری برتر از تفقه در دین نیست، زیرا انسان در این راه به کمال می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید شیعیان اول تیر در دیدار طلاب مدارس فاطمه‌الزهرا(س) و رضویه خمینی شهر در‌باره ارزش تفقه در دین تاکید کرد: هیچ راه و شغلی باارزش‌تر از تعلم و تفقه در دین نیست.

وی اظهار داشت: خداوند خیر و برکت هر فردی را که بخواهد‌‌، راه تفقه و تعلم در دین را به روی او باز خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه فراگیری علم و تفقه در دین از عنایات خداوند به شما طلاب است، تصریح کرد: راه هر خیری از علم گشوده می‌‌شود و شما طلاب باید قدردان این نعمت باشید.
این مرجع تقلید به روایتی از امام سجاد‌(ع) در مورد طالب علم اشاره کرد و افزود: امام سجاد‌(ع) می‌فرمایند فرشتگان الهی بال‌های خود را زیر پای طالب علم می‌گسترانند.
این مرجع تقلید شیعیان شرط رسیدن به این هدف و ماندن در این راه را اخلاص، همت بلند و به سواد کم قانع نشدن دانست.
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: بیان و قلم دو ابراز مهم برای ترویج علوم اسلامی است، که با بیان آنچه را که فرا گرفته‌ایم منتقل و با قلم نظر خود را به جامعه عرضه می‌کنیم.
وی با اشاره به نقش ماداران با ایمان در جامعه افزود: مادران  فقیه‌، با ایمان و باتقوا می‌توانند فرزندان صالحی را به جامعه تحویل دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر