انفجارهای مهیب در بندر اودسای اوکراین

حبرگزاری اوکراینی «یو‌ان‌ان» گزارش کرد نیروی هوایی اوکراین نسبت به تهدید موشک‌های بالستیک از سمت شبه جزیره کریمه و اجرای حملات سریع در اودسا هشدار داده است.

رسانه‌های اوکراینی از وقوع انفجار‌هایی مهیب در شهر اودسای این کشور خبر دادند.

به گزارش فارس، رسانه اوکراینی «بی‌تی‌ای» گزارش داد بندر اودسا واقع در ساحل دریای سیاه در ساعت هفت و 34 دقیقه عصر امروز چهارشنبه به وقت محلی هدف حمله‌ای با چند موشک بالستیک قرار گرفته و مقام‌های محلی گزارش کردند بعد از صدور یک هشدار حمله هوایی، انفجارهای مهیبی در این شهر شنیده شد.

«گنادی تروخانوف» ، شهردار شهر اودسا در این کانال تلگرامی اعلام کرد همه مردم باید تا زمان خاموش شدن هشدار حمله هوایی در پناهگاه‌ها باقی بمانند و اطلاعاتی در خصوص تکرار حمله وجود دارد.

اطلاعات اولیه به دست آمده از چند کانال تلگرامی اوکراینی حاکی از آن هستند که این حمله علیه هدفی در این شهر رخ داده و دود حاصل از انفجار در آسمان شهر برخاسته است. هنوز اطلاعات رسمی درباره این رویداد منتشر نشده است.

برخی رسانه‌های دیگر نیز از آتش‌سوزی در اودسا بعد از وقوع انفجار خبر می‌دهند.

مقام‌های شهری و منطقه‌ای هنوز اطلاعاتی درباره تبعات این انفجار ارائه نکرده‌اند.

حبرگزاری اوکراینی «یو‌ان‌ان» گزارش کرد نیروی هوایی اوکراین نسبت به تهدید موشک‌های بالستیک از سمت شبه جزیره کریمه و اجرای حملات سریع در اودسا هشدار داده است.

این گزارش‌ها در حالی منتشر شده‌اند که ارتش اوکراین در پی اجرای عملیات نفوذ از روز سه‌شنبه گذشته در منطقه «کورسک» در خاک روسیه همچنان چند روستا و شهرک را در این منطقه در کنترل خود دارد.

وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از وضعیت جبهه‌های جنگ اوکراین اعلام کرد که ارتش اوکراین از آغاز تهاجم به خاک روسیه در منطقه کورسک تاکنون 2300 سرباز خود را از دست داده است.

علاوه بر این، در درگیری‌های منطقه کورسک 37 تانک و 32 نفربر اوکراینی نیز منهدم شدند.

به گفته وزارت دفاع روسیه تنها طی 24 ساعت گذشته در جبهه‌های جنگی کورسک، 270 تن از نظامیان اوکراینی جان خود را از دست داده‌اند و 16 خودرو زرهی ارتش اوکراین نیز از بین رفتنه است.

طبق این بیانیه روسیه در این منطقه 6 حمله ارتش اوکراین را خنثی کرده و چهار تهاجم مختلف نیز به آنان داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر