پرسپولیس با چهره‌ای جدید به مصاف ذوب‌آهن می‌رود؛ شروع لیگ با تقابل مدافع عنوان قهرمانی و حریف دیرینه

بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با تقابل پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی و ذوب‌آهن اصفهان آغاز می‌شود. پرسپولیس که با تغییرات گسترده در ترکیب روبرو شده، به دنبال حفظ روند موفقیت‌آمیز خود است.

بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر با دیدار پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از فردا (پنج‌شنبه) 25 مرداد با برگزاری 3 بازی آغاز خواهد شد. در اولین بازی از لیگ بیست‌وچهارم،  از ساعت 19:30 پرسپولیس میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. استارت رقابت‌های لیگ در شرایطی زده می‌شود که چالش مهم این روزهای فوتبال ایران، آماده نبودن ورزشگاه‌ها است و با توجه به اینکه ورزشگاه مناسبی برای میزبانی پرسپولیس در هفته نخست در دسترس نبود، این بازی در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

قهرمان با چهره‌ای متفاوت وارد می‌شود

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به فصل جدید لیگ برتر می‌گذارد و در 8 دوره اخیر به 7 قهرمانی دست یافته است. ثبات تیمی،‌ مهم‌ترین عامل موفقیت سال‌های اخیر پرسپولیس بوده است که در این فصل دیگر خبری از آن نیست! این تیم بلافاصله پس از پایان فصل، اوسمار ویرا سرمربی موفق خود را از دست داد و پس از آن ستاره‌های تاثیرگذار این تیم مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از این تیم جدا شدند تا این تیم با چهره‌ای جدید پا به رقابت‌ها بگذارد.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید سرخ‌پوشان است. علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر پس از 4 فصل به این تیم بازگشت و مهم‌ترین بازیکن جذب شده این تیم است. ایوب المعلود مدافع راست مراکشی هم یکی دیگر از چهره‌های جذاب این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود. پرسپولیس در حالی وارد فصل جدید شده که از کمبود مدافع چپ تخصصی رنج می‌برد و به نظر می‌رسد، امید عالیشاه و اوستون اورونوف به دلیل آسیب‌دیدگی وضعیت مناسبی برای حضور در این مسابقه نداشته باشند.

پرسپولیس به دنبال حفظ آمار خوب برابر ذوب‌آهن

ذوب‌آهن در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنانی نظیر محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی را از دست داد و پدرام قاضی‌پور و داوود نوشی‌صوفیانی سرشناس‌ترین بازیکنانی بودند که این تیم به خدمت گرفته است. این دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر است که پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست به دیدار هم می‌روند. در لیگ بیست‌ودوم اتفاقی مشابه این دوره افتاد که آن با مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس در 16 مصاف اخیر با ذوب‌آهن در لیگ و جام حذفی تنها یک شکست و آن‌هم پس از مسجل شدن قهرمانی در لیگ نوزدهم داشته است. محمد ربیعی هدایت ذوب‌آهن اصفهان را برعهده دارد. این مربی تاکنون برابر پرسپولیس به پیروزی نرسیده و با 6 باخت برابر هیچ تیمی بیشتر از این در لیگ برتر متحمل شکست نشده است. تیم‌های تحت هدایت محمد ربیعی تاکنون موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌شان برابر پرسپولیس نشده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر