از سکوی المپیک تا پشت پیشخوان رستوران؛ داستان جالب ژو یاکین

ژو یاکین، ژیمناست چینی که با حرکت بامزه‌اش در مراسم اهدای جوایز المپیک به شهرت رسید، پس از بازگشت به کشورش به زندگی عادی خود بازگشت و به کار در رستوران خانوادگی مشغول شد.

ژو یاکین، ژیمناست جوان چینی در داخل و خارج از میدان المپیک محبوبیت زیادی کسب کرده است. 

عکس بامزه ژو یاکین، دختر 18 ساله ژیمناست چینی روی سکوی قهرمانی به یکی از جالب‌ترین عکس‌های المپیک 2024 تبدیل شد.

به گزارش طرفداری به نقل از سان، ژو یاکین که در المپیک 2024 پاریس با کسب مدال نقره ژیمناستیک طعم موفقیتی بزرگ را چشید، حالا به چین برگشته تا شغل قبلی‌اش را ادامه دهد. این ورزشکار جوان که در رستوران پدر و مادرش در شهر هنگ‌یانگ چین به‌عنوان پیشخدمت مشغول به کار است، حرکاتش روی سکوی المپیک بسیار فراگیر شد. او که پس از آلیچه دآماتو مدال نقره را کسب کرد، خلاف ورزشکار ایتالیایی کنارش نمی‌دانست فلسفه گاز گرفتن مدال چیست. او پس از دیدن این‌که همتایانش مدال خود را گاز گرفته‌اند، با تعجب به آن‌ها نگاه کرد و سپس مدال نقره‌اش را مقابل دهانش برد تا ژست آن‌ها را تقلید کرده باشد.

از سکوی المپیک تا پشت پیشخوان رستوران؛ داستان جالب ژو یاکین

عکسی از ژو یاکین پیش از حضور در المپیک منتشر شده که نشان می‌دهد او در رستوران والدینش مشغول بردن کاسه‌ای سوپ به میز مشتری است. این عکس هم در شبکه‌های اجتماعی در حال دست‌به‌دست شدن است که بازهم کاربران با عباراتی مثل «روی پای خود ایستادن» و «متواضع بودن»، به تمجید از این ورزشکار چینی پرداخته‌اند. 

از سکوی المپیک تا پشت پیشخوان رستوران؛ داستان جالب ژو یاکین

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر