ماهان شبکه ایرانیان

نرم افزار «مکارم الآثار» به روزرسانی شد

گروه حوزه‌های علمیه: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی نرم‌افزار گرانسنگ «مکارم الآثار» برگرفته از آثار این مرجع تقلید را به روزرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نرم‌افزار «مکارم الآثار»، مجموعه‌ای نفیس از آثار و تألیفات گران‌بهای آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی است که در محیطی ساده برای مطالعه بهتر و دسترسی سریع‌تر با فرمت «اندروید»، مخصوص تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این مجموعه بیش از 60 عنوان کتاب شامل زندگی در پرتو اخلاق، خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها، مشکلات جنسی جوانان، وهابیت بر سر دو راهی، مفاهیم تحریف شده، شیعه پاسخ می گوید، صد و پنجاه درس زندگی، اعتقاد ما، شیوه همسرى در خانواده نمونه، خطوط اساسی اقتصاد اسلامی، احکام عزاداری، اهداف قیام حسینی، خمـس پشتوانه استقلال بیت المال، احکام ویژه، جامعه سالم در پرتو اخلاق، مناظرات تاریخی امام رضا علیه السلام، زهرا برترین بانوی عالم ارایه شده است.

آیین رحمت، ارمغان خانقاه، اسرار عقب ماندگی شرق، ارتباط با ارواح، ازدواج (الگوها، معیارها و ارزش‌ها) بررسی طرق فرار از ربا، چند نکته مهم درباره رؤیت هلال، حیله‌های شرعی و چاره‌جویی‌های صحیح، در جستجوی خدا و ... از دیگر مطالب این نرم‌افزار است.

چهره منافقان در قرآن، رهبران بزرگ و مسئولیت‌های بزرگتر، سیگار، پدیده مرگبار عصر ما، همراه زائرین قم و جمکران، عقیده یک مسلمان، بازاریابی شبکه ای یا کلاهبرداری مرموز، فضیلت سوره‌های قرآن، قاعده لاضرر، قهرمان توحید، حدیث غدیر، سند گویای ولایت، اسلام و کمک‌های مردمی، اسلام در یک نگاه و خمس، دستور مهم اسلامی اشاره کرد.

کاربران می‌توانند با دانلود این نرم‌افزار از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی به نشانی http://makarem.ir  و نصب آن بر روی گوشی همراه خود از امکانات آن بهره‌مند شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان