تبلیغات

مزایای خرید و فروش آیفون ۱۳ پرو مکس در پیندو؛ مقایسه و خرید آسان

این‌روزها گوشی‌های آیفون در تمام نقاط دنیا از جمله ایران طرفداران زیادی دارند؛ اما چون وارداتی هستند، امکان ریجستری برخی از مدل‌ها وجود ندارد. به همین علت خرید و فروش آیفون‌های سری 13 که شامل آیفون 13promax نیز می‌شود، بیشتر به‌چشم می‌خورد؛ دستگاه‌هایی که هم امکانات بالایی دارند و هم قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های جدید مناسب‌تر است. البته گوشی‌های آیفون 14 و 15 نیز در ایران به فروش می‌رسند؛ اما قابلیت ریجستری ندارند و نمی‌توان از برخی امکانات آن‌ها استفاده کرد. در هر صورت در این مطلب قصد داریم به معرفی آیفون 13 پرومکس و مزایای خرید و فروش این گوشی‌ها در پلتفرم‌هایی چون پیندو بپردازیم تا در صورت نیاز اطلاعات کافی در اختیار شما قرار گیرد.

مزایای خرید و فروش آیفون 13 پرو مکس در پیندو؛ مقایسه و خرید آسان

معرفی آیفون 13 پرومکس

آیفون سری پرومکس یکی از گوشی‌های بسیار پرفروش این کمپانی است که با امکانات زیادی در اختیار کاربران‌ قرار می‌گیرد. طراحی، نوع تکنولوژی و حتی قطعات و متریالی که برای ساخت این دستگاه به‌کار رفته، کاملا فکرشده و دقیق است و از هر لحاظ کیفیت بسیار بالایی دارد. صفحه نمایش این محصول با نرخ نوسازی 120 هرتز طراحی شده است و متناسب با نوع عملکرد شما روی گوشی تنظیم می‌شود. همچنین رزولوشن آن در حد استانداردی قرار دارد و تصاویر را با بالاترین جزئیات نمایش می‌دهد. با این نمایشگر حتی زیر نور مستقیم آفتاب نیز تمام اطلاعات داخل گوشی نمایان است.

مزایای خرید و فروش آیفون 13 پرو مکس در پیندو؛ مقایسه و خرید آسان

این مدل گوشی اپل عملکرد نرم‌افزاری بسیار خوبی دارد؛ زیرا از سیستم عامل ios15 پشتیبانی می‌کند و با هربار به‌‌روزرسانی می‌توانید تا چند سال از قابلیت و امکانات آن استفاده کنید. قابلیت‌های سخت‌افزاری آن نیز در بهترین حالت ممکن کار می‌کنند. تراشه موجود در این دستگاه نسبت به سری‌های قبل گوشی اپل تا حدود 30درصد عملکرد بهتری دارد و همین موضوع باعث شده است تا میزان شارژدهی و عمر باتری نیز بالاتر باشد. این تراشه تا حافظه یک ترابایتی را پشتیبانی می‌کند و می‌توان بهترین بازی‌ها را با بالاترین گرافیک روی آن‌ها نصب کرد. در کنار تمام این موارد از کیفیت لنز دوربین‌های این مدل گوشی آیفون نیز نمی‌توان گذشت؛ دوربین‌هایی که با رزولوشن بالا، تصاویر را با جزئیات و نزدیک به واقعیت ثبت می‌کنند و حتی می‌توانند جایگزین خوبی برای دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای باشند. البته توجه داشته باشید که فضای ذخیره‌سازی این گوشی در اندازه‌های مختلفی موجود است که باید با توجه به نوع کاربرد و نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید. این موضوع حتی می‌تواند روی قیمت نهایی گوشی نیز موثر باشد. به‌طور مثال قیمت آیفون 13 پرو مکس 256 نسبت به حافظه 128 گیگابایت، نرخ بالاتری دارد.

خرید و فروش آیفون 13 پرومکس در پیندو

مزایای خرید و فروش آیفون 13 پرو مکس در پیندو؛ مقایسه و خرید آسان

برای اطلاع از خرید و قیمت گوشی آیفون13 پرو مکس یا مدل‌های دیگر، پلتفرم‌های مختلفی هستند که اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ ولی ما پیندو را به شما معرفی می‌کنیم؛ وب‌سایت اینترنتی بزرگی که نه تنها انواع گوشی آیفون، بلکه محصولات سایر برندها را نیز موجود دارد و آن‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدف از تاسیس پیندو ایجاد بستری امن برای خرید و فروش کالای نو است؛ اینکه صاحبان مشاغل بتوانند فضایی برای فروش محصولات خود داشته باشند و مشتریان هم خرید خود را با قیمت مناسبی انجام دهند. از طرفی این مجموعه در قبال ارائه خدمات حق کمیسیون دریافت نمی‌کند که این موضوع نیز به نفع مشاغل و مشتریان خواهد بود. از مزایای دیگر خرید و فروش گوشی آیفون 13 پرومکس در پیندو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیندو با همکاری فروشندگان مختلف این پلتفرم را ایجاد کرده است. به همین علت امکان مقایسه کالاها از هر لحاظ وجود دارد. حتی در صورت نیاز می‌توانید از تجربیات مشتریان دیگر نیز استفاده کنید.

  • پیندو با ارائه ابزار و منابعی چون تجزیه و تحلیل، بازاریابی، روش‌های مدیریت و... امکان رشد کسب‌و‌کارها را فراهم می‌کند. بنابراین اگر فروشنده موبایل یا سایر کالاهای دیجیتال هستید، از این طریق می‌توانید به سرعت پیشرفت کنید.

  • پیندو خدمات پشتیبانی 7/24 را برای مشتریان فعال کرده است؛ به این‌صورت که شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از طریق چت، تماس تلفنی یا ایمیل با پشتیبانان مجموعه در ارتباط باشید.

  • با خرید گوشی از پیندو این امکان را دارید که هزینه نهایی را درب منزل پرداخت کنید. البته پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی روش ساده‌تری است. حتی امکان واریز مبلغ از طریق پنل BNPL و ارز دیجیتال نیز وجود دارد.

  • پیندو جوایزی را در قالب کد تخفیف، کوپن، امتیاز و بازگشت وجه نقد را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که در هنگام خرید گوشی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته این جوایز تنها به کاربران همیشگی تعلق می‌گیرد.

سخن پایانی

برای خرید آنلاین ایفون 13 معمولی، پرومکس یا هر مدل دیگری از محصولات اپل، فروشگاه پیندو در خدمت شماست. البته این مجموعه تنها در حوزه کالاهای دیجیتال فعالیت ندارد؛ بلکه در زمینه زیبایی و سلامت، مد و پوشاک، فرهنگ و هنر، اداری و صنعتی، مواد غذایی و... نیز می‌توانید از کالا و خدمات پیندو استفاده کنید. ضمن اینکه این فروشگاه شبیه‌سازی‌شده بازار بزرگ تهران است و تمام کالاها با قیمت مناسبی در آن به فروش می‌رسند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر