وزرای خارجه انگلیس و فرانسه به‌ تل‌آویو می‌روند

رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب به نقل از وزارت خارجه رژیم اسرائیل گزارش دادند که اسرائیل کاتس، وزیر خارجه این رژیم فردا جمعه با «دیوید لَمِی» و «استفان سژورنه»، همتایان انگلیسی و فرانسوی خود در سرزمین‌های اشغالی در مورد تنش‌ها در منطقه خاورمیانه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی فردا میزبان نشست سه جانبه با حضور وزرای خارجه انگلیس و فرانسه در سرزمین‌های اشغالی با موضوع تنش‌ها در منطقه است.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب به نقل از وزارت خارجه رژیم اسرائیل گزارش دادند که اسرائیل کاتس، وزیر خارجه این رژیم فردا جمعه با «دیوید لَمِی» و «استفان سژورنه»، همتایان انگلیسی و فرانسوی خود در سرزمین‌های اشغالی در مورد تنش‌ها در منطقه خاورمیانه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

در حالی که اسکای نیوز هم امروز پنجشنبه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد دیوید لمی قرار است به منظور جلوگیری از جنگ همه جانبه در خاورمیانه به فلسطین اشغالی سفر کند، اما وزارت خارجه انگلیس هیچ سفر برنامه ریزی شده‌ای به سرزمین‌های اشغالی برای او اعلام نکرده است.

با این حال وزارت خارجه انگلیس اظهارات لمی در مورد آتش بس را منتشر کرده است. وزیر خارجه انگلیس با تکرار درخواست برای آتش بس فوری در غزه گفت: ما در لحظه‌ای حیاتی برای ثبات جهانی هستیم. ساعات و روزهای آینده می‌تواند آینده خاورمیانه را مشخص کند.

وی افزود: بریتانیا به استفاده از هر اهرم دیپلماتیک برای برقراری آتش بس ادامه خواهد داد.

دور جدید مذاکرات آتش‌بس غزه بعدازظهر امروز پنجشنبه در دوحه پایتخت قطر در تلاش برای پایان دادن به درگیری‌های 10 ماهه در فلسطین و بازگرداندن اسرای اسرائیلی و خارجی آغاز شد.

این گفتگوها در حالی انجام شده است که رژیم صهیونیستی در یک اقدام تنش‌زا دست به ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس زد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر