دادستانی: بازداشت عوامل گرداننده ۲ کانال تفرقه‌افکن در کرمانشاه

دادستان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت عوامل گرداننده این کانال‌ها و مرتبطان با آنها خبر داد و گفت: تاکنون برخی از این افراد دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازداشت عوامل دو کانال تلگرامی و اینستاگرامی در یکی از شهرستان‌های غربی کرمانشاه خبر داد که به ایجاد تفرقه و تحریک مردم این شهرستان می‌پرداختند. 
 
به گزارش ایسنا؛ حمیدرضا کریمی امروز (25 مرداد ماه) اظهار کرد: از مدتی پیش، دو کانال در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام در یکی از شهرستان‌های غربی استان فعالیت خود را با اهداف تفرقه‌افکنانه بین مردم آغاز کردند. این دو کانال در فضای مجازی اقدام به توهین، تهدید، افترا زدن و تحریک مردم به درگیری می‌کردند. این کانال‌ها علیه بعضی شخصیت‌ها مطالبی کذب را منتشر می‌کردند و از آنها می‌خواستند مبالغی را  پرداخت کنند تا مطالب درج‌شده را پاک کنند. 
 
وی هدف اصلی از فعالیت‌ این دو کانال را ایجاد تفرقه، تحریک و اختلاف‌افکنی بین مردم ارزیابی و بیان کرد: باتوجه به فعالیت‌های این دو کانال، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با دستور قضایی، اقدامات خود را برای شناسایی گردانندگان این کانال‌ها آغاز کردند. 
 
او ادامه داد: با شناسایی گردانندگان این کانال‌ها مشخص شد برخی از این عوامل در داخل کشور و برخی نیز در خارج از کشور فعالیت می‌کنند.  
 
دادستان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت عوامل گرداننده این کانال‌ها و مرتبطان با آنها خبر داد و گفت: تاکنون برخی از این افراد دستگیر شده‌اند. 
 
وی در ادامه به افرادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به هتک حرمت افراد و تفرقه‌افکنی بین مردم می‌کنند، هشدار داد که دستگاه قضایی با آنها برخورد سختی خواهد داشت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر