با اتصال اتصال ۴۴۴ کنسول بازی به تلویزیون

مرد عربستانی رکورد گینس را شکست

الناصر رکورد جهانی گینس را برای بیشترین تعداد کنسول‌ بازی متصل به یک تلویزیون در اختیار دارد. مجموعه‌ی او شامل برخی از کنسول‌های قدیمی مانند پلی استیشن ۱، نینتندو ۶۴، سگا جنسیس و سگا CD می‌شود.

ابراهیم الناصر، مردی عربستانی، صاحب 444 کنسول بازی است و همه‌ی آن‌ها را به یک تلویزیون وصل کرده تا رکورد جهانی گینس را بشکند.

 الناصر رکورد جهانی گینس را برای بیشترین تعداد کنسول‌ بازی متصل به یک تلویزیون در اختیار دارد. مجموعه‌ی او شامل برخی از کنسول‌های قدیمی مانند پلی استیشن 1، نینتندو 64، سگا جنسیس و سگا CD می‌شود.

به گزارش زومیت، در مجموعه‌ی او کنسول‌های دستی کلاسیک یا مدرنی مانند Hyperkin SuperBoy و کنسول‌های ناشناخته‌ای مانند Magnavox Odyssey دیده می‌شود.

الناصر از یک سری سوئیچر برای پخش محتوای هر کنسول روی تلویزیون استفاده می‌کند. او محل و منبع تغدیه‌ی آن‌ها را در یک صفحه‌ گسترده‌ اکسل ردیابی می‌کند. الناصر مجموعه‌ی خود را سازماندهی کرده است تا کابل‌های کنسول‌ها در معرض دید نباشند و به‌هم‌ریختگی ایجاد نکنند.

مرد عربستانی رکورد گینس را شکست

رکورد دارنده‌ی بیشترین کنسول‌های بازی را لیندا گیلوری از تگزاس در اختیار دارد. او صاحب 2430 کنسول بازی است که همگی کار می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر