شفیعیان : تا این لحظه، تیم رسانه ای پزشکیان شکل نگرفته

"روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا و مسئولیت‌های دیگری که دولت در حوزه رسانه دارد، بسیار گسترده است. مجموع همه این‌ها به تعبیری تیم رسانه‌ای رئیس جمهور را تشکیل خواهد داد. صد البته نمی‌توان تصور کرد که رئیس جمهور فاقد تیم رسانه‌ای مجزا و مختص به خود نباشد".

 فرشاد شیرزادی - فردارسانهعلی اصغر شفیعیان، مدیر انصاف‌نیوز که دوستی نزدیکی با مسعود پزشکیان دارد، می‌گوید: «تا این لحظه که من خبر دارم، تیم رسانه‌ای رئیس جمهور شکل نگرفته اما این مهم قطعاً به زودی محقق خواهد شد. این کار هم مانند انتخاب اعضای کابینه و رای نمایندگان مجلس، پس از مشورت رئیس جمهور با مشاورانش انجام خواهد گرفت. طبعاً مسئولان روزنامه ایران و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) نیز بخشی از این تیم وسیع را در بخش‌های دیگر تشکیل خواهند داد.»

وی اشاره کرد هنوز هیچ گونه حکمی برای اعضای تیم رسانه‌ای رئیس جمهور از سوی مسعود پزشکیان صادر نشده است. گفت‌وگوی کوتاه ما را با مدیر انصاف‌نیوز درباره ساز و کار گروه رسانه‌ای دولت که به زودی کار خود را در دولت آغاز خواهد کرد، بخوانید.

- شما دوستی نزدیکی با آقای پزشکیان دارید. از قرار معلوم شما کسی هستید که ایشان را به نامزدشدن در انتخابات ترغیب کردید. از ساز و کار تیم رسانه‌ای رئیس جمهور اطلاعی دارید؟

دوستی و ارتباط من با رئیس جمهور به پیش از انتخابات بازمی‌گردد. اکنون ایشان رئیس جمهور هستند و صدالبته هر کاری که آقای پزشکیان امر کنند، من در خدمت ایشان خواهم بود اما در حال حاضر نمی‌توانم به نمایندگی از ایشان، در مورد تیم رسانه‌ای ایشان اظهار نظر کنم.

پزشکیان

- یعنی هیچ اطلاعی از تیم رسانه‌ای رئیس جمهور ندارید؟

در حال حاضر هیچ حکمی مبنی بر تشکیل این تیم صادر نشده است. بنابراین فعلاً کسی در این حوزه مسئولیتی ندارد.

- آیا تیم مجزا تشکیل خواهد شد یا این تیم مختص مسئولان روزنامه ایران و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) می‌شود؟

روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا و مسئولیت‌های دیگری که دولت در حوزه رسانه دارد، بسیار گسترده است. مجموع همه این‌ها به تعبیری تیم رسانه‌ای رئیس جمهور را تشکیل خواهد داد. صد البته نمی‌توان تصور کرد که رئیس جمهور فاقد تیم رسانه‌ای مجزا و مختص به خود نباشد.

- دولت‌های گذشته معمولاً در این زمینه مسئولان مشخصی داشتند. در حال حاضر سایت آقای پرشکیان چگونه اداره می‌شود؟

آنچه من می‌دانم این است که تا این لحظه، تیم رسانه‌ای از سوی رئیس جمهور شکل نگرفته است. درباره سایت هم اطلاع دقیقی ندارم.

- این تیم کِی شکل خواهد گرفت؟

بالاخره تشکیل خواهد شد. اما در عین حال آیا اکنون شما می‌دانید که مثلاً وزیر بهداشت کیست یا دیگر وزرا چه کسانی خواهند بود؟ جناب ظفرقندی برای این پست به مجلس معرفی شده‌اند اما ممکن است رأی اعتماد نیاورند و گزینه دیگری برای تصدی‌گری وزارت بهداشت به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. نمی‌توان متصور بود که وزیر بهداشت نداشته باشیم. پس باید در این زمینه هم قدری به رئیس جمهور فرصت داد. این حوزه هم درست مانند دیگر حوزه‌هاست و باید صبور بود و منتظر ماند.

- شما هیچ گونه کمک رسانه‌ای به رئیس جمهور نمی‌دهید؟

هیچ کسی در حال حاضر حکمی از رئیس جمهور دریافت نکرده است. انجام این حکم هم موضوعی بدیهی است. همان‌طور که گفتم تیمی برای این کار وسیع مشخص نشده و هنوز در نظر نگرفته‌اند. به همین دلیل هم هیچ کسی تا بدین لحظه به این عنوان فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز نکرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر