تراکتور ستاره‌باران به مصاف مس رفسنجان می‌رود؛ شروع طوفانی تراکتور در لیگ برتر

تراکتور با جذب ستاره‌های سرشناسی همچون بیرانوند، ترابی و عبدی، فصل جدید لیگ برتر را با انگیزه‌ای بالا آغاز می‌کند. این تیم در اولین بازی خود به مصاف مس رفسنجان می‌رود تا قدرت خود را به رخ بکشد.

 تراکتور، فصل جدید لیگ برتر را با حضور ستاره‌های نام آشنا چون بیرانوند، ترابی، عبدی، اسماعیل فر و آلوز به سرمربی گری اسکوچیچ خوب آغاز می‌کند و فردا ساعت 19:15 در بازی خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت تا درخشش این ستاره ها را شاهد باشیم، این بازی نخستین آزمایش ستاره های جدید تیم است.

به گزارش ایرنا، لیگ بیست و چهارم برای تراکتور در حالی آغاز می‌شود که این تیم، نقل و انتقالات داغ تابستانی را با جذب بازیکنان مطرح تیم ملی در اردوی ترکیه پشت سر گذاشته و با انگیزه بالایی به عنوان مدعی قهرمانی پا به مستطیل سبز می‌گذارد.

استارت فصل جدید لیگ‌ برتر فوتبال از امروز با سه دیدار زده می‌شود و فردا تراکتور در مقابل دیدگان تماشاگران زن و مرد، نخستین بازی خود را به نمایش می گذارد.

نقل و انتقالات تابستانی امسال برای تراکتور، رویایی بود و فارغ از تمام حواشی مطرح شده، سرمربی ارزنده‌ای جذب تیم شد و پس از آن بازیکنان مطرح و برجسته‌ای برای یک فصل پرشور قرارداد بستند که از این میان می‌توان به سه ستاره پرسپولیسی اشاره کرد.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، مهدی عبدی و دانیال اسماعیلی فر چهار ستاره فصل گذشته و حتی فصل‌های قبل تر پرسپولیس بودند که نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشتند و جذب آن‌ها برای تیم‌های دیگر لیگ برتری، شانس برد بازی‌ها را بیشتر می‌کرد، بنابراین تراکتور دست به کار شد تا پس از گذراندن روزهای تلخ نبود سرمربی، شرایط پرابهام تیم در روزهای پایانی فصل گذشته را التیام بخشد و ارمغانی برای هواداران بیاورد.

انتقال این سه ستاره به تراکتور، جنجال‌هایی از شرایط فسخ قرارداد و شکایت از بیرانوند تا شبهه اغواگری او به دنبال داشت و هنوز هم ادامه دارد اما تی تی‌ها از جذب آن‌ها راضی هستند و بی صبرانه به انتظار بازی هفته دوم تراکتور-پرسپولیس نشسته‌اند.

دشت‌های تراکتور از پرسپولیس مدعی قهرمانی به این سه گزینه ختم نشد و مهدی عبدی که فصل گذشته به صورت قرضی از پرسپولیس به تراکتور آمده بود و عرفان نجاری دروازه بان تیم پایه پرسپولیس که فصل گذشته به رده بزرگسال رسید، جذب شده های دیگر تراکتور از پرسپولیس بودند.

ایگور پوستونسکی، هافبک 29 ساله کروات و تومیسلاو اشترکالی، مهاجم 28 ساله دیگر بازیکن کروات نیز خارجی‌های جدید تراکتور هستند که باید دید در تیم پرهوادار سرخپوش آسیا چه عملکردی خواهند داشت.

پویا پورعلی بازیکن فصل پیش ملوان و علیرضا آرتا بازیکن فصل پیش گل گهر نیز دیگر خریدهای جدید و جوان تراکتور به عنوان مدافع و هابک دفاعی با انگیزه به تبریز آمده‌اند.

تعدادی بازیکن جدید تا به امروز به صورت رسمی رونمایی شده‌اند ولی هنوز جای خالی مهاجم تمام کننده در تیم به چشم می‌خورد که بنا به گفته‌ی سعید مظفری زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، قرار است 2 مهاجم جدید به زودی وارد تیم شوند.

اسکوچیچ گزینه‌های مطرح دیگری چون ریکاردو آلوز و شجاع خلیل زاده را در تراکتور دارد که از ترکیب قبلی این تیم حضور دارند و لزومی ندارد که به تعریف آلوز بپردازیم و بگوییم چگونه این آقای مهندس، نقش بی چون و چرایی در بردهای تراکتور داشته است.

حال باید منتظر بود و دید که اسکوچیچ، سرمربی کار کشته لیگ برتر ایران که سال‌ها در تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی عرض اندام کرده است، آیا می‌تواند تیم خاص تراکتور با هواداران پرشور را به آرزوی دیرینه خود برساند و جام قهرمانی را به تبریز بیاورد؟

هرچند برای پاسخ به چنین سوالی، هنوز زود است و یک فصل فرصت داریم تا به نتیجه برسیم اما با نگاهی به تاریخچه باشگاه تراکتور و وزنه‌های فوتبالی بزرگی که مدتی خاک این تیم را چشیده‌اند، نشستن یک ستاره قهرمانی بر روی لوگوی جدید تراکتور بسیار برازنده و چشم نواز خواهد بود.

فردا، بازی حساس و مهمی برای تراکتور خواهد بود زیرا هرچند که مس رفسنجان در فصل گذشته با 35 امتیاز در میانه‌های جدول لیگ برتر قرار گرفت و تراکتور نیز با 54 امتیاز چهارم بود اما این تیم کرمانی، رقیب مهمی برای تراکتور بوده و در پنج بازی رو در روی این 2 تیم، وزنه مس رفسنجان سنگین تر بوده است به طوری که سه برد را مس و یک برد را تراکتور کسب کرده و یک بازی هم مساوی تمام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر