رئال مادرید با امباپه، ترسناک‌تر از همیشه؛ شروع طوفانی کهکشانی‌ها

حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید، قدرت تهاجمی این تیم را به شدت افزایش داده است. ستاره فرانسوی در اولین بازی خود برای کهکشانی‌ها درخشید و نشان داد که می‌تواند به همراه دیگر ستاره‌های رئال، خط حمله‌ای مهیب را تشکیل دهد.

کیلیان امباپه همانطور که از او انتظار می‌رفت، در همان دیدار اول برای رئال مادرید نشان داد که چه بازیکنی می‌تواند برای کهکشانی‌ها باشد.

به گزارش فارس، شب گذشته رئال مادرید در سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا به برتری 2 بر صفر رسید و در همان ابتدا اولین جام را بدست آورد تا گامی محکم بردارد.

در کنار تاریخ‌سازی رئال مادرید در سوپرجام با 6 قهرمانی و آنچلوتی، حضور کیلیان امباپه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در بازی اول خود برای رئال مادرید نمایشی عالی داشت و توانست گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

عصر ستاره فرانسوی در رئال حالا دیگر آغاز شده و هیچ حد و حصری ندارد. مثلث بلینگام، وینیسیوس و امباپه آن هم در کنار رودریگو و والورده در بازی ابتدایی خیلی خوب بود، مخصوصا نمایش نیمه دوم رئال مادرید نشان داد که این تیم بسیار ترسناک‌تر از انتظارات است و می‌تواند برای بار شانزدهم فاتح اروپا شود.

شب گذشته رسانه‌ها از قدرت رئال مادرید در سوپرجام نوشتند و کمتر کسی از آتالانتا خرده گرفت؛ آن هم در حالی که این تیم یک موقعیت عالی داشت ولی تیبو کورتوا یک سوپرواکنش نشان داد که ثابت کند، همانقدر که رئال در خط جلو می‌تواند زهردار باشد، در خط عقب نیز محکم و گل‌نخور است!

استیون ساتکلیف، خبرنگار سایت بی‌بی‌سی در گزارشی نوشت که عصر امباپه با جام و گل آغاز شد و می‌تواند حدس زد که هدف امباپه بی‌نهایت است؛ همانطور که خودش نیز اذعان کرد چیزی که در رئال مادرید می‌خواهد «بی‌حدوحصر» است!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر