ارائه اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرز باشماق مریوان

مدیر مخابرات منطقه کردستان : با ایجاد زیرساخت‌ها و انجام تست های کنترل کیفی، شرایط بهره مندی زائرین از اینترنت با سرعت و کیفیت بالا تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری مهیا است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای رفاه حال زائرین اربعین حسینی و بهره مندی از خدمات مخابرات منطقه، اینترنت Wifiبه صورت رایگان در محدوده مرز باشماق ارائه می شود.
 
به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات مخابراتی به زائرین و خادمین اربعین با کیفیت قابل توجه ارائه خواهد شد و بر این اساس شرایط استفاده از اینترنت Wifi رایگان برای تمام زائرینی که در محدوده مرز باشماق به مقصد کربلا تردد دارند، فراهم شده است.
 
وی افزود: زائرانی که در این محدوده قرار دارند با روشن کردن Wifi تلفن همراه خود و ثبت کدملی خود در قسمت hotspot wifi و احراز هویت به اینترنت شرکت مخابرات ایران متصل و از مزایای شبکه اینترنت بهره مند خواهند شد.
 
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌ها و انجام تست های کنترل کیفی، شرایط بهره مندی زائرین از اینترنت با سرعت و کیفیت بالا تا 15 شهریور ماه سال جاری مهیا است.
 
وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم با ارائه سرویس‌های با کیفیت و ایجاد شرایط به منظور دسترسی آسان به خدمات مخابراتی به ویژه برای زائرین کربلا و عتابات عالیات از افتخار این مجموعه است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر