آخرین وضعیت آتش سوزی گسترده در ترکیه: سرعت باد به ۸۰ کیلومتر رسید و امدادرسانی را مختل کرد

هم اکنون تلاش نیروهای امدادی با ۵ هواپیما و ۱۵ بالگرد و تجهیزات زمینی دیگر برای اطفای حریق ادامه دارد. نیروهای پلیس و ژاندارمری هم به کمک امدادگران شتافته اند.

آتش سوزی در مناطق جنگلی ازمیر در ترکیه به اماکن مسکونی رسیده است. تصاویری که از ازمیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده نشان می دهد که شعله های آتش به  برخی از منازل سرایت کرده است.

به گزارش عصر ترکیه، شدت آتش به حدی است که مقامات شهرداری از تمامی شرکت هایی که تانکرهای آب و تجهیزات مناسب دارند کمک خواسته اند.  آتش سوزی های جنگلی که در مناطق کارشیاکا، بایراکلی و چیگلی ازمیر در جریان بود به دلیل وزش باد به مناطق مسکونی رسیده و ابعاد آن را بزرگ تر کرده است.

سرعت ورزش باد تا 80 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است که نه تنها موجب گسترش حریق شد، بلکه پروازهای اطفاء حریق را نیز با اختلال مواجه کرد.

هم اکنون تلاش نیروهای امدادی با 5 هواپیما و 15 بالگرد و تجهیزات زمینی دیگر برای اطفای حریق ادامه دارد. نیروهای پلیس و ژاندارمری هم به کمک امدادگران شتافته اند.

تا کنون صدها خانه، محل کار و کارکاه  صنعتی در آتش سوخته یا تخلیه شده اند. در شهرک صنعتی اورنک کوی، کارخانه های بازیافت، سنگ مرمر، کابل،  چوب و  مبلمان طعمه حریق شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر