حمله به عمارت مسی؛ ستاره آرژانتینی از فعالان محیط زیست شکایت کرد

عمارت لیونل مسی در اسپانیا مورد حمله دو فعال محیط زیست قرار گرفت و این ستاره فوتبال مجبور شد از آنها شکایت کند. این افراد با پاشیدن رنگ روی دیوارهای عمارت، به نشانه اعتراض به سبک زندگی افراد ثروتمند دست به این کار زده بودند.

 ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی از افرادی که عمارت او در اسپانیا را تخریب کردند، شکایت کرد.

به گزارش تسنیم، لیونل مسی از دو فعال محیط زیست که اخیراً با حمله به عمارت او در منطقه ایبیسای اسپانیا آن را تخریب کردند، شکایت و بابت خسارات وارده از آنها غرامتی 55 هزار یورویی طلب کرده است.

11 روز قبل بود که دو فرد از کازار محیط زیستی «فوتورو وختال» به نشانه اعتراض به آسیب‌های وارد آمده به محیط زیست و بحران تغییرات جوی توسط افراد متمول با پاشیدن رنگ‌های قرمز و مشکی منظره زشتی را برای نمای عمارت مسی ساختند.

اکنون طبق اعلام سخنگوی یک گروه محیط زیستی با عنوان بیلبو باساترا، وکلای مسی از عاملان تخریب عمارتش به دادگاه شکایت کرده و از آنها غرامتی خواسته که به عقیده این گروه بسیار بالاتر از خسارات وارده بوده است. این شخص با اعلام صورت گرفتن اقدامات اولیه برای برآورد خسارات وارد آمده گفت: رنگ پاشیده شده روی نمای خانه مسی قابلیت شسته شدن با آب را دارد، بنابراین چاره کار آوردن یک شلنگ آب و کمی هم سابیدن دیوار است. در بدترین حالت که ممکن است کل نما نیاز به نقاشی مجدد داشته باشد هم هزینه این کار 50 هزار یورو نخواهد شد.»

حمله به عمارت مسی؛ ستاره آرژانتینی از فعالان محیط زیست شکایت کرد

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیای، سخنگوی گروه فوتورو وختال و دو عضو این گروه که نمای منزل مسی را تخریب کردند، دستگیر شده‌اند. دلیل دستگیری سخنگوی این گروه متهم کردن مسی به ساختن عمارت خود در ایبیسا بدون پروانه ساخت بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان