معصومی نماینده مجلس:

توانمندی و سوابق سردار مومنی نشان از ظرفیت بالای وی برای وزارت کشور دارد

نماینده فومن گیلان در مجلس : کابینه پیشنهادی رئیس جمهور همان وعده ای بود که وی در شعارهای انتخاباتی اش داده بود.

نماینده فومن گیلان در مجلس، از معرفی اسکندر مومنی برای تصدی سمت وزیر کشور، حمایت کرد.

سید کریم معصومی خسروآبادی، نماینده فومن و شفت گیلان در مجلس در گفت‌ وگو با عصر ایران با اشاره به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، گفت: در جلساتی که با وزرای کابینه پیشنهادی رئیس جمهور داشتیم این موضوع مشهود بود که اکثریت کابینه از قابلیت و ظرفیت خوبی برای وزارت مورد نظر برخوردار هستند. افرادی که معرفی شدند صاحب تجربه، کارامدی و علم کافی برای موضوع مدنظر هستند.

سید کریم معصومی خسروآبادی، نماینده رشت در مجلس

«سید کریم معصومی» در حوزه انتخابیه فومن و شفت

وی اظهار کرد: کابینه پیشنهادی رئیس جمهور همان وعده ای بود که وی در شعارهای انتخاباتی اش داده بود. وی کابینه وفاق ملی را به مجلس پیشنهاد دادند و قطعا هدف مجلس نیز تعامل با دولت چه در بحث کابینه پیشنهادی و چه در سایر مباحث پیش رو است. 

اسکندر مومنی گزینه پیشنهادی وزارت کشور

اسکندر مومنی گزینه پیشنهادی وزارت کشور

معصومی با اشاره به اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور گفت: آقای مومنی در جلساتی که در کمیسیونهای تخصصی داشتند بر این مسئله تاکید کردند که فراجناحی و بدون هرگونه مسایل سیاسی و جناحی استانداران و فرمانداران را انتخاب می کنند و فرمانداران و استانداران با توجه به کارامدی آنها برای حل مسائل اقتصادی انتخاب می شوند. 

وی ادامه داد: سردار مومنی بر بحث ساماندهی مطلوب تقسیمات کشوری، اقتصاد و معیشت، تقویت سرمایه اجتماعی، مشارکت سیاسی و اجتماعی شهروندان، ارتقا امنیت و آسایش اجتماعی، مدیریت بحران‌های طبیعی و چالش‌های زیست‌محیطی کشور، ساماندهی عمران و مدیریت شهری تاکید دارند که همه اینها جای امیدواری برای تحول در امور داخلی دارد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توانمندی‌ها و سوابق سردار مومنی نشان‌دهنده تجربه و تخصص گسترده وی در زمینه‌های مختلف مدیریتی، اجرایی و نظامی است که می‌تواند به بهبود کارایی و اثربخشی مدیریت کمک کند.

 

وزارت کشور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان