مایباخ اس ال ۶۸۰ ؛ لباس لوکس این بار قسمت یک رودستر شد! (+عکس)

در رابطه با بخش فنی، مایباخ اس ال تفاوت خاصی با مرسدسی که از آن شکل گرفته یعنی آ ام گ اس ال ۶۳ ندارد. بدین ترتیب درباره یک تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر با ۵۷۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر صحبت می کنیم که ...

عصر ایران-  جدیدترین محصول برند مایباخ یک هیولای آتشین است که با نسخه های قبلی مایباخ کاملا متفاوت است زیرا درباره یک رودستر صحبت می کنیم که در رده خودروهای لوکس فوق اسپرت قرار می گیرد.

اس ال 680 مدل 2026 در ترکیب رنگ قرمز و مشکی با فرشی از لوگوی مایباخ این توانائی را دارد که مخاطب را برای ساعت ها درگیر جزئیات خاص خود کند.

نورپردازی جلوپنجره، عناصر کرومی، رینگ 5 پیچ مونوبلاک یا چند پره 21 اینچی، سقف سافت تاپ پوشیده شده با لوگوی مایباخ، خروجی اگزوز کرومی، دستگیره درب پاپ آپ و... از مهم ترین عناصر در نمای ظاهری اس ال 680 جدید هستند.

درباره کابین نیز طبیعتا با بالاترین سطح در صنعت خودرو سر و کارداریم، جائی که چرم ناپا با رنگ سفید کریستالی بخش های زیادی را پوشش داده است. عناصر کرومی، پدال های استیل، تریم چوب و نمایشگرهای خاص مرسدس بنز نیز از مهم ترین رویدادهای این بخش هستند.

در رابطه با بخش فنی، مایباخ اس ال تفاوت خاصی با مرسدسی که از آن شکل گرفته یعنی آ ام گ اس ال 63 ندارد. بدین ترتیب درباره یک تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر با 577 اسب بخار خروجی و گشتاور 800 نیوتن متر صحبت می کنیم که به سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی مرسدس بنز، فرمان پذیری محور عقب و جعبه دنده 9 سرعته نیز مجهز است. این تنظیمات چنان خوب و رویایی است که عملا نیازی به ایجاد تغییری در پیشرانه باقی نمی گذارد حتی اگر انتخابی برای مایباخ باشد.

البته باید اشاره کنیم که تغییراتی در سیستم اگزوز ایجاد شده که صدای کمتری در مقایسه با آ ام گ اس ال 63 دارد. همچنین سیستم تعلیق نیز عملکرد نرم تری دارد.

شاخص صفر تا 96 کیلومتر در 4 ثانیه ثبت و بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 257 کیلومتر برساعت محدود شده که 58 کیلومتر برساعت کمتر از اس ال 63 است.

مایباخ اس ال 680

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان