آزادراه تهران- شمال و محور چالوس تا پایان روز ۳۰ مرداد مسدود است

محور کندوان واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ لغایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت محور چالوس تا ساعت 24 سه شنبه (30 مرداد) به صورت 24 ساعته مسدود است.
 
به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امروز (یکشنبه، 28 مرداد ماه) اعلام کرد: محور کندوان واقع در استان مازندران از مورخ 13 مرداد 1403 لغایت 31 مرداد 1403، به صورت 24 ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان‌پذیر است.
 
در حال حاضر تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت روان گزارش شده است. در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
 
در سایر محورها نیز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران- کرج- قزوین محدوده های «گرمدره»، پل فردیس و «مهرویلا»، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل مهرویلا تا پل «کلاک» و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه- تهران محدوده «دهشاد» هستیم. آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان حکایت دارد.
 
محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید، دلگان- جلگه و فرعی سیاخ دانگون تا اطلاع ثانوی مسدود است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان