نگرانی کارگران کارخانه سیمان گلستان از توقف تولید ناشی از قطعی برق

از حدود یک هفته پیش خط تولید کارخانه سیمان پیوند گلستان واقع در کیلومتر ۵ جاده گالیکش به مشهد به دلیل محدودیت تامین برق متوقف شده است.

کارگران کارخانه «سیمان پیوند» از قطع یک هفته‌ای برق این کارخانه به سبب محدودیت تامین برق در استان گلستان خبر دادند.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در کارخانه سیمان گلستان گفت: از حدود یک هفته پیش خط تولید کارخانه سیمان پیوند گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گالیکش به مشهد به دلیل محدودیت تامین برق متوقف شده است.
 
بنابر این گزارش؛ کارخانه سیمان پیوند گلستان به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید سیمان با حدود 200 کارگر به دلیل محدودیت‌های مصرف برق در معرض توقف کار قرار گرفته و خطوط تولید فعال این شرکت، در حال حاضر به دلیل اتمام کلینکر مرغوب متوقف است.
 
یکی از کارگران این کارخانه با اشاره به پیگیری کارگران سیمان گلستان برای رفع مشکل اختلالات برق کارخانه، تصریح کرد: مشکل قطعی برق؛ در حالی است که وزارت نیرو وعده داده بود که محدودیت‌های مصرف برق صنایع در سال جاری تشدید نمی‌شود، اما این محدودیت‌ها در عمل، بزرگ‌ترین کارخانه سیمان استان را با مشکلات بسیار بزرگی روبرو کرده است.
 
وی با بیان اینکه این شرکت به دلیل توقف تولید، از ایفای برخی تعهدات فروش داخلی و صادراتی خود بازمانده است، گفت: حجم تولید از دست رفته سیمان به واسطه محدودیت‌های مصرف برق در مجموع برای کارخانه زیان‌آور است. این میزان تولید از دست‌رفته می‌توانست درآمدی را نصیب کارخانه کند؛ اما محدودیت‌های برق در فصل گرم و حتی محدودیت‌های گاز در فصل سرد سال مانع از تحقق این درآمد‌ها می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان