دوشنبه جهنمی در انتظار مردم این استان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی نقشه‌های وقوع دما‌های ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر تا روز دوشنبه در اغلب مناطق استان به جز مناطق شرقی و شمالی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: وقوع دما‌های 49، 50 درجه و بالاتر تا روز دوشنبه در خوزستان ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا، محمد سبزه زاری افزود: در این ایام افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات شرقی استان نیز دور ازانتظار نیست. طی فردا نیز سرعت وزش باد‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی متوسط خواهد بود.
 
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی نقشه‌های وقوع دما‌های 49 و 50 درجه و بالاتر تا روز دوشنبه در اغلب مناطق استان به جز مناطق شرقی و شمالی وجود دارد. همچنین از اواخر وقت امروز بتدریج با استقرار جریانات جنوبی در ساحل شرقی و مناطق جنوب شرقی شاهد افزایش رطوبت خواهیم بود که این وضعیت طی روز‌های آینده (تا روز چهارشنبه) به مناطق مرکزی، نوار ساحلی و مناطق جنوبی استان گسترش پیدا خواهد کرد.
 
وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته بستان با 49 و ایذه با 20.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز 48.2 و 28.9 درجه سانتیگراد ثبت شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان