فروش ۱۵۲ کیلوگرم شمش طلا

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: روز سه شنبه ۳۰ مردادماه، چهل و پنجمین جلسه حراج شمش طلا در این مرکز برگزار می‌شود و نشان از برگزاری هفت حراج در ماه جاری دارد.

به گفته سخنگوی مرکز مبادله، در حراج چهل و چهارم شمش طلا 152 کیلوگرم شمش خریداری شد که در مجموع و تا امروز بیش از 8.3 تن شمش طلا در مرکز مبادله به فروش رسیده است.
 
اصغر بالسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین جلسه حراج شمش طلا در این مرکز گفت: امروز 28 مرداد ماه 1403 جلسه 44 حراج شمش طلا در این مرکز برگزار شد و از مجموع 152 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، تمامی 152 شمش با عیار 995 در هزار و با میانگین قیمت چهار میلیارد و 535 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
 
وی ادامه داد: تا امروز و طی 44 جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، در مجموع 8325 کیلوگرم شمش به ارزش 36.4 هزار میلیارد تومان به فروش رسیده است.  
 
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در پایان گفت: روز سه شنبه 30 مردادماه، چهل و پنجمین جلسه حراج شمش طلا در این مرکز برگزار می‌شود و نشان از برگزاری هفت حراج در ماه جاری دارد.  
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان