ورود بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین به عراق

سخنگوی کمیته عالی تأمین امنیت مراسم اربعین همچنین گفت که از ۱۹ مرداد تاکنون ۳۹ مورد سانحه رانندگی به ثبت رسیده که منجر به فوت ۳۹ نفر و مجروحیت ۲۳ نفر دیگر شده است.

 سخنگوی کمیته عالی تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) از ورود بیش از 2 میلیون و 200 هزار زائر به عراق خبر داد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه «روداو»، سرتیپ «مقداد میری» سخنگوی کمیته عالی تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) با اشاره به ورود سیل جمعیت به عراق، گفت که بیش از 679 هزار زائر این کشور را ترک کرده‌اند.
 
وی گفت که تاکنون هیچ گونه حادثه امنیتی ثبت نشده است و وضعیت امنیتی خوب است. آنچه مراسم اربعین امسال را از سال‌های دیگر متمایز کرده، کاهش سوانح رانندگی است.
 
میری افزود: تنها روز گذشته بیش از 28 هزار فقره جریمه رانندگی برای رانندگان متخلف ثبت شد.
 
سخنگوی کمیته عالی تأمین امنیت مراسم اربعین همچنین گفت که از 19 مرداد تاکنون 39 مورد سانحه رانندگی به ثبت رسیده که منجر به فوت 39 نفر و مجروحیت 23 نفر دیگر شده است.
 
پیشتر «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز جمعه به وزارت کشور دستور داد تا از طریق اداره کل راهنمایی و رانندگی و دیگر ادارات مسئول، در راستای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ رانندگی در اربعین امام حسین (ع)، تمام توانمندی های خود را به کار گیرند.
 
السودانی تاکید کرد که اداره راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل قرار گیرد و نیروهای خود را در تمامی راه هایی که زائران اربعین می پیمایند، مستقر کند و بر کار دوربین ها و رادارها در جاده های خارجی نظارت و پیگیری داشته باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان