پخش ۳ سریال ایرانی و ۲ خارجی ؛ غریبه جایگزین سرزمین مادری شد

سه سریال ایرانی و دو سریال خارجی از شبکه‌های پنج‌گانه تلویزیون در حال پخش است. سریال «غریبه» از شب گذشته جایگزین «سرزمین مادری» شد.

ایرنا نوشت: سه سریال ایرانی و دو سریال خارجی از شبکه‌های پنج‌گانه تلویزیون در حال پخش است. سریال «غریبه» از شب گذشته جایگزین «سرزمین مادری» شد. «طوبی» و «آقای قاضی» دو سریال ایرانی شبکه 2 هستند و شبکه چهار و پنج نیز «منطقه دوردست» و «ضد حمله» را برای مخاطبان تدارک دیده‌اند.

تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی به پایان رسیده و جایگزین سریال «سرزمین مادری» در شبکه سه سیما شده است.

پخش سریال «غریبه» در 36 قسمت 45 دقیقه‌ای از شب گذشته، شنبه 27 مرداد آغاز شده و هر شب حوالی ساعت 20 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

زنی از مبارزان انقلابی با نام «طوبی»

سریال تاریخی «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی از 13 مردادماه از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

بعد از نگارش طرح و فیلمنامه قسمت های آغازین سریال «طوبی»، از آبان ماه 1402 مرحله تولید این سریال آغاز شد. لوکیشن‌های این اثر مربوط به ایران و عراق بوده است.

پخش 3 سریال ایرانی و 2 خارجی ؛ «غریبه» جایگزین «سرزمین مادری» شد

«طوبی» از 1350 تا 1382 را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند.

این سریال 50 قسمتی با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال تهیه و تولید است و انتهای شهریورماه امسال تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

سریال «طوبی» به قلم سیدحسین امیر جهانی، تهیه کنندگی سیدحامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه 2

پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» از 27 اردیبهشت حوالی ساعت 21:15 دقیقه از شبکه دو آغاز شده است.

این مجموعه پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

پخش 3 سریال ایرانی و 2 خارجی ؛ «غریبه» جایگزین «سرزمین مادری» شد

در این فصل بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه 121 می‌شود، و با داستان هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت؛ کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

تا کنون 24 قسمت این مجموعه پخش شده است.

«ضد حمله» روی آنتن شبکه تهران

سریال ضد حمله به کارگردانی احمد علا الدیب در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از پنج شنبه 11 مرداد ساعت 23 از شبکه تهران در حال پخش است.

این سریال با موضوع ضد اسرائیلی تولید سال 2021 کشور مصر است و هنرمندانی همچون هند صبری، احمد عز، صلاح عبداله و مایان السید در ژانر حادثه ای و درام در آن ایفای نقش کرده اند.

پخش 3 سریال ایرانی و 2 خارجی ؛ «غریبه» جایگزین «سرزمین مادری» شد

در خلاصه داستان «ضد حمله» آمده است: سیف العربی مامور مخفی اطلاعات مصر ماموریت دارد در عراق در مورد نفوذی های اسرائیلی و اهداف پیش روی آنها در منطقه اطلاعات جمع آوری کند. از طرفی دینا ابوزید همکار سیف در اروپا به دنبال نفوذ در سازمان های اسرائیلی است تا بتواند از این طریق افرادی را که برای سازمان کار می کنند را شناسایی کنند.

سازمان جاسوسی اسرائیل توسط شخصی به نام ریکاردو سعی در ارسال اسلحه به صحرای سینا دارد و در قالب امداد رسانی و شرکت های دارویی و غذایی نیروهای خود را در مصر و منطقه جابجا می کند.

هدف این سازمان بمب گذاری در اجلاس مصر است که با تلاش سازمان اطلاعات مصر سیف و دینا موفق به خنثی کردن اهداف آنها و دستگیری عوامل نفوذ می شوند و...

شبکه 4 به «منطقه دوردست» رسید

پخش مینی سریال «منطقه دوردست» محصول سال 2023 با بازی نیکل کیدمن از شنبه 27 مردادماه از شبکه چهار آغاز شده است.

«منطقه دور دست (Faraway Downs)» مینی سریال جدید 5 قسمتی شبکه چهار است که از بامداد 27 مرداد به روی آنتن شبکه می‌رود. این مجموعه یک درام، تاریخی و ماجراجویانه، محصول 2023 کشورهای استرالیا و آمریکاست به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) که در آن نیکول کیدمن ( Nicole Kidman)، هیو جکمن ( Hugh Jackman) و شیا آدامز (Shea Adams) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش 3 سریال ایرانی و 2 خارجی ؛ «غریبه» جایگزین «سرزمین مادری» شد

در خلاصه داستان سریال آمده: سارا اشلی، به استرالیا می رود تا دارایی شوهرش را به فروش برساند. او با مرگ همسرش در استرالیا ماندگار و با آغاز جنگ جهانی دوم به همراه مردی به نام جک و پسر بچه دو رگه‌ای به نام نالا درگیر ماجراهایی می‌شود.

این مجموعه از درگاه تخصصی IMDB امتیاز 7 از 10 را کسب کرده است.

اولین قسمت این مینی سریال، ساعت صفر بامداد شنبه، 27 مرداد، به روی آنتن شبکه چهار می‌رود و در ساعت های 11 و 18 همان روز بازپخش می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان