انقلاب در النصر پس از شکست تحقیرآمیز

شکست سنگین النصر مقابل الهلال در سوپر جام عربستان، موجی از تغییرات را در این تیم به راه انداخته است. اخراج سرمربی و جذب بازیکنان جدید، از جمله مهم‌ترین تصمیمات باشگاه النصر پس از این شکست سنگین است.

النصر قصد دارد بعد از شکست تحقیرآمیز برابر الهلال در سوپر جام عربستان تغییرات بزرگی را در تیم به وجود آورد.

به گزارش ایسنا، النصر در فینال سوپر جام عربستان برابر الهلال تحقیر شد.

النصر باوجود آن که گل نخست را توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رساند اما در ادامه 4 گل دریافت کرد تا یک شکست دیگر را برابر الهلال تجربه کند.

شکست سنگین برابر الهلال خشم هواداران النصر را برانگیخته است و آن‌ها خواستار تغییرات اساسی در تیم شده‌اند تا یک فصل بدون جام دیگر را تجربه نکنند.

روزنامه سعودی اسپورت از تغییرات اساسی در النصر سخن به میان آورد و نوشت: شکست سنگین برابر الهلال تبعاتی برای النصر به دنبال خواهد داشت که مهم‌ترین آن‌ها اخراج کاسترو است. باشگاه بلافاصله با کاسترو جلسه خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد این سرمربی پرتغالی از کار برکنار می‌شود.

سعودی اسپورت در ادامه نوشت: تغییر بزرگ دیگر در النصر جذب بازیکنان خارجی باکیفیت است. النصر اگر می‌خواهد که در فصل پیش رو رقابت را به الهلال واگذار نکند باید در همه پست‌ها بازیکنان خارجی خوب و باکیفیت جذب کند به ویژه در پست هافبک دفاعی که سخت نیاز به جذب یک بازیکن بزرگ و باکیفیت دارد؛ و اما النصر نیاز به جذب دو بازیکن زیر 21 سال خارجی دارد تا نیروی جوانی را به تیم تزریق کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان