هاشمی‌نسب: اگر مرا مقابل هوادار استقلال قرار دهند، افشاگری می‌کنم

مهدی هاشمی‌نسب، مربی سابق استقلال، در مصاحبه‌ای تند به انتقاد از شرایط جدایی‌اش از این تیم پرداخت و تهدید کرد که اگر به او تهمت زده شود، حقایق تلخی را افشا خواهد کرد.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آقای نکونام خودتان در رابطه با این اتفاقات توضیح ارائه کنید. مهدی هاشمی‌نسب جزئی از حاشیه نیست. هاشمی‌نسب کسی بود که تمام حاشیه‌های تیمت را به دوش کشید. بیا واقعیت را به مردم بگو و اجازه بده رفاقتمان باقی بماند. یا اینکه خودم ریز به ریز واقعیت را خواهم گفت.

به گزارش ایرنا، مهدی هاشمی‌نسب، مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران امروز یکشنبه در رابطه با حضور در مراسم تجلیل از عکاسان به مناسبت روز عکاس اظهار داشت: ابتدا روز عکاس را به عکاسان عزیز تبریک عرض می‌کنم. تنها کاری که می‌توانستم برای این عزیزان انجام بدهم همین بود که در این مراسم حضور پیدا کنم تا کمی از محبت‌هایی که نسبت به ما داشتند را جبران کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما رابطه فوتبالیست‌ها با خبرنگاران بهتر است تا عکاسان؟ گفت: من خودم به شخصه ارتباط خوبی هم با عکاسان و هم با خبرنگاران داشتم، آن هم بی دلیل نبوده، چرا که همیشه تیترهای خوبی به آن‌ها می‌دادم.

هاشمی‌نسب در رابطه با حضور در کلاس‌های مربیگری اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم دنیا بازیگری با دنیا مربیگری کاملا متفاوت است. از این کلاس چیزهای زیادی یاد گرفتم که به نظرم مهم‌ترین آن‌ها مدیریت بازیکنان، نحوه تمرینات و بحث روانشناسی بازیکنان بود. جاده مربیگری یک جاده بی انتهاست که هرچیزی در آن یاد بگیرد باز هم کم است.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از پایان کلاس‌های مربیگری سید جلال حسینی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید اما شما نتوانستید با اباشگاه استقلال به توافق برسید، دلیل خواستی داشت؟ بیان کرد: من 21 سال است که در باشگاه استقلال یک خط قرمز دارم به نام هوادار. اگر قرار باشد که مرا جلوی هوادار قرار دهند، افشاگری می‌کنم. به جان مادرم اگر این اتفاق صورت بگیرد دیگر رفاقت نگه نمی‌دارم. اگر قرار باشد که بگویند مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پول به استقلال نیامده، یک سری صحبت‌های بدون سانسور را با شما خبرنگاران انجام می‌دهم. من نه اهل تهدید هستم و نه اینکه دنبال نگه داشتن پل برای خودم هستم. اصلا دوست ندارم من را مقابل هواداران استقلال قرار دهند.

هاشمی نسب ادامه داد: من دیشب قصد داشتم که در صفحه مجازی‌ام پستی را منتشر کنم آن هم فقط به دلیل اینکه یکی از هواداران استقلال برای من پیامی ارسال کرد و گفته بود که شما هم که تو زرد از آب درآمدید! اما یکی از دوستان خوبم من را منصرف کرد. من اصلا تحمل این را ندارم که بخواهند من را جلوی هواداران استقلال قرار دهند. من با این هواداران زندگی کردم و دلی با آن‌ها جلو رفتم. اگر فکر می‌کنند زرنگ هستند و می‌توانند با بخش رسانه‌ای که پشت پرده دارند می‌توانند من را مقابل هوادار قرار دهند، اتفاق بدی رخ می‌دهد. من سکوت می‌کنم. آقای نکونام خودتان در رابطه با این اتفاقات توضیح ارائه کنید. مهدی هاشمی‌نسب جزئی از حاشیه نیست. هاشمی‌نسب کسی بود که تمام حاشیه‌های تیمت را به دوش کشید. بیا واقعیت را به مردم بگو و اجازه بده رفاقتمان باقی بماند. یا اینکه خودم ریز به ریز واقعیت را خواهم گفت. واقعیت را به آن‌ها بگویید که از روز اول چه اتفاقی افتاده است نه اینکه مرحله آخرش را می‌گویید مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پول نیامد.

مربی سابق استقلال در رابطه با رفاقتی که با جواد نکونام داشت اظهار داشت: رفاقت یک بوهایی گرفته که نمی‌دانم به شما بگویم چه بویی گرفته یا نه! اصلا رفاقتی وجود ندارد، اندازه‌ی بعضی آدم‌ها این نیست که اسم‌شان را رفیق بگذاریم و در ازای صد قدمی که برای‌شان برداشتیم، توان دو قدم برداشتن را ندارند. به قول یک بزرگی در فوتبال می‌گفت: یک نفر یک پل به ما نشان دهد که ما سی و سه پل را به او نشان دهیم! من اصلا دنبال برگشتن نیستم. من چه باشم چه نباشم برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم، من فقط یک جا برای موفقیت استقلال دعا نمی‌کنم آن هم وقتی که جایی باشم مقابل استقلال بازی کنم و آن‌موقع است که آرزوی باخت استقلال را دارم. من به خاطر خود استقلال عاشق استقلال نشدم، به خاطر هوادارانش عاشق استقلال شدم. من را جلوی هواداران نگذارید!

وی در رابطه با اینکه آیا نبود او مشکلی برای استقلال ایجاد می‌کند یا خیر؟ گفت: هیچ تاثیری ندارد، استقلال آن قدر بزرگ است و پیشکسوتان بزرگی دارد و همین که مهدی هاشمی‌نسب را یک سال در کنار خودشان به عنوان مربی پذیرفتند؛ جایگاهی که در آن منصور پورحیدری نشسته، برایم باعث افتخار است. تا آخر عمرم ممنون‌ آن‌ها هستم. من قدرشناس هستم و نمی‌دانم چگونه محبت هواداران استقلال را جبران کنم. من دارم فارسی صحبت می‌کنم و می‌گویم مرا مقابل هوادار قرار ندهید و نگویید هاشمی‌نسب به‌خاطر پول نیامد.‌ اگر فارسی هم نمی‌دانید بگویید برای‌تان ترجمه کنند.

هاشمی‌نسب در رابطه با اینکه گفته بودند به خاطر پول با استقلال به توافق نرسیده اظهار داشت: اگر پولکی هم باشم، حقم این است که پول بگیرم، با این حال چیزهای مهم‌تری وجود دارد؛ همانطور که خانواده‌ام از پول برایم مهم‌تر است، هوادار هم از پول برایم اهمیت بیش‌تری دارد. زرنگ‌بازی در نیاورید، این مکتب زرنگ‌بازی را من بیست و یک سال پیش در مکتب بزرگان فوتبال یاد گرفتم، کسانی که این کار را تدریس می‌کردند ولی اگر نشان نمی‌دهم به‌خاطر نجابت من است، مرا اسب فرض نکنید.

مربی سابق استقلال در رابطه با اینکه آیا احتمال دارد که دوباره به نیمکت استقلال بازگردد؟ گفت: من اصلا دنبال برگشتن نیستم. من چه باشم چه نباشم برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم، من فقط یک‌جا برای موفقیت استقلال دعا نمی‌کنم آن هم وقتی که جایی باشم مقابل استقلال بازی کنم و آن‌موقع است که آرزوی باخت استقلال را دارم. من به‌خاطر خود استقلال عاشق استقلال نشدم، به‌خاطر هوادارانش عاشق استقلال شدم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان