حادثه‌ای هولناک؛ قتل فجیع کودک ۱۰ ساله در زمین فوتبال

در حادثه‌ای دلخراش، یک کودک ۱۰ ساله در حین بازی فوتبال در اسپانیا مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید. این جنایت هولناک که در یک زمین ورزشی رخ داد، جامعه اسپانیا را شوکه کرده است.

طبق گزارش مارکا، این حادثه دلخراش ساعت 10 صبح امروز و زمانی رخ داد که یک مرد نقاب‌دار با چاقو به مقتول حمله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز در حالی که تعدادی از کودکان مشغول ورزش در زمین فوتبال آنخل تاردیو در موسیخون -تولدو- از توابع مادرید بودند، یک مرد نقاب‌دار وارد کمپ شد و یک پسر 10 ساله را با چاقو زد که در نهایت به‌طرز فجیعی جان باخت. با وجود مداخله اورژانس 112 کاستیا لامانچا که حتی یک هلیکوپتر برای انتقال قربانی فرستاده بود، نتوانستند جان او را نجات دهند. کودک خردسال در کنار زمین بود که مورد حمله مرد قرار گرفت.

گارد مدنی قبلاً چندین نیرو را در سرتاسر شهر مستقر کرده است تا قاتل را پیدا کند که به محض ورود به محل، مستقیماً به سراغ گروه کودکان رفت. پس از حمله به پسر 10 ساله، او قصد مضروب کردن تعدادی دیگر را هم داشت ولی با دخالت افراد حاضر در محل متواری شد.

حادثه‌ای هولناک؛ قتل فجیع کودک 10 ساله در زمین فوتبال

 به گزارش رسانه‌های مختلف، متجاوز با یک فورد موندئو خاکستری متواری شد. علاوه بر این، این مرکز دارای چندین دوربین است که می‌تواند شناسایی مقصر مرگ کودک را تسهیل کند.

پلیس ملی نیز در جست‌وجوی مجرمی که در حال حاضر انگیزه او از ارتکاب چنین جنایتی مشخص نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان