امباپه: می‌خواهم به رکورد رونالدو برسم

کیلیان امباپه که با پیراهن رئال مادرید درخشش خود را آغاز کرده، هدف بزرگی را برای خود تعیین کرده است. او می‌خواهد به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو برسد و به یکی از بهترین گلزنان تاریخ رئال مادرید تبدیل شود.

کیلیان ام‌باپه که در نخستین بازی‌اش در این فصل گلزنی کرد، می‌خواهد به رکورد الگویش برسد.

به گزارش ایسنا، کیلیان ام‌باپه اولین بازی رسمی‌اش‌ را با رئال مادرید در سوپرجام اروپا در ورشو انجام داد. این دیگر یک رویا نبود و واقعی بود. چیزی که مادرید از سال 2017 دنبال می‌کرد. از زمانی که ام‌باپه در موناکو ویران کننده ظَاهر شد، رئال‌ مادرید به دنبال او بود ولی حقوق و دستمزد بالای ام‌باپه و حضور بی‌ بی‌ سی(بنزما، بیل و رونالدو) در مادرید، ورود او را غیرممکن کرد و به همین خاطر او به پاریس رفت.

و این یک سفر هفت ساله بود و او هر تابستان به رئال نزدیک می‌شد و در نهایت در سال 2024 که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسید، هیچ بهانه‌ای وجود نداشت و رویای کیلیان که در کودکی اتاقش را با پوسترهایی از کریستیانو رونالدو پر کرده بود به حقیقت پیوست.

    خیلی وقت بود که منتظر این لحظه بودم. این یک لحظه عالی برای من است. وقتی برای مادرید بازی می‌کنید هیچ محدودیتی ندارید. ما پیشرفت می‌کنیم و شب‌های باورنکردنی زیادی در پیش خواهیم داشت.

ام‌باپه کارش را با لباس سفید به بهترین شکل با کسب یک عنوان و گلزنی آغاز کرد. چالش او گل زدن در هر بازی و نزدیک شدن به رکورد کریستیانو است که پس از به ثمر رساندن 450 گل در 9 فصل، یا به عبارتی 50 گل در هر فصل، مادرید را ترک کرد.

او در پاسخ به این سوال که می‌تواند به رکورد گلزنی رونالدو در رئال برسد یا خیر؟ گفت: ما رئال مادرید هستیم، هیچ محدودیتی نداریم. اگر 50 گل در یک فصل هدف است می‌توانیم به آن برسیم.

رئال‌مادرید در هفته نخست لالیگا باید امشب(یک‌شنبه) در زمین مایورکا به میدان برود.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان