وزیر پیشنهادی بهداشت: پذیرفتن مسئولیت در شرایط فعلی تفاوت زیادی با حضور در تیم‌های اضطراری در زمان جنگ ندارد

ظفرقندی با تشریح وضعیت حوزه سلامت اظهار کرد: برای ارتقاء حوزه سلامت راهی جز استفاده از تجارب مفید در داخل و خارج از کشور نداریم. بنای کار وزارت بهداشت هم ارائه خدمات سلامت به مردم با رعایت عدالت و با نگاه به وضع موجود است.

وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز آماده‌ام تا با تمام توان و ظرفیت و تجربه و همراهی و حمایت گسترده جامعه سلامت کشور تلاش کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند.
 
به گزارش ایسنا، محمدرضا ظفرقندی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در دفاع از برنامه‌های خود گفت: امروز آمده ام تا به عرصه مدیریت خطیری وارد شوم که با جان انسان‌ها در ارتباط است.
 
وی افزود: امروز آماده ام با تمام توان و ظرفیت و تجربه و همراهی و حمایت گسترده جامعه سلامت کشور تلاش کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند.
 
وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: به عنوان یک پزشک یاد گرفتم که حامی مردم باشم مردمی که علی‌رغم تمامی پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه سلامت همچنان در برخی از نقاط کشور با کمبودها و محدودیت‌های جدی مواجه هستند.
 
وی با بیان این‌که 40 سال در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بوده است، به اقداماتش از زمان انقلاب تا حضور داوطلبانه در جنگ و بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: 40 سال است که بین همکارانم زندگی می‌کنم و با کادر درمان و بهداشت در ارتباط هستم.
 
ظفرقندی با اشاره به سوابق مدیریتی‌اش گفت: پذیرفتن مسئولیت در شرایط فعلی کشور تفاوت زیادی با حضور در تیم‌های اضطراری در زمان جنگ ندارد که شرط آن از خودگذشتگی و جهاد برای خدمت به مردم و کشور است.
 
وی با تاکید بر این‌که برای حفظ کشور از هر گزند و آسیبی متعهد هستم و آن را در عمل ثابت کرده‌ام، اضافه کرد: کشور درگیر بحران‌های مختلف و دچار تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های پولی و مالی است در این شرایط باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد در کنار آن ما اکنون با معضلی به نام مهاجرت کادر درمان مواجهیم که هزینه‌های زیادی تحمیل می‌کند.
 
وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که ما در منطقه بحران‌زده‌ای در دنیا قرار داریم، اظهار کرد: یکی از بحران‌ها هجوم ناجوانمردانه 300 روزه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و شهادت بیش از 40 هزار انسان است.
 
وی تاکید کرد: وظیفه دولت کسب رضایت مردم است که حوزه سلامت از مهم‌ترین ارکان برای کسب رضایت مردم محسوب می‌شود؛ اکنون آمده‌ام تا تمام تلاش و توان، تجربه و همت خود را برای ارتقاء حوزه سلامت و کاهش رنج مردم به کار گیرم.
 
ظفرقندی با تشریح وضعیت حوزه سلامت اظهار کرد: برای ارتقاء حوزه سلامت راهی جز استفاده از تجارب مفید در داخل و خارج از کشور نداریم. بنای کار وزارت بهداشت هم ارائه خدمات سلامت به مردم با رعایت عدالت و با نگاه به وضع موجود است.
 
وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه سلامت در چهار دهه گذشته گفت: ایجاد گسترش عدالت، کنترل بیماری‌های واگیردار و افزایش دسترسی به خدمات از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت در چهار دهه گذشته است به طوری که ما در برخی حوزه‌های پیوند اعضاء از کشورهای موفق دنیا محسوب می‌شویم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان