پرسپولیس: تقلب در قراردادها، مشکل اصلی است نه سقف قرارداد

باشگاه پرسپولیس ضمن مخالفت با تغییر سقف قرارداد، معتقد است مشکل اصلی فوتبال ایران، تقلب برخی باشگاه‌ها در ثبت قراردادهاست.

موضع باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات احتمالی قوانین مربوط به سقف قرارداد به موضوع جدایی سه ستاره این تیم باز می‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز گذشته اخباری درباره احتمال تغییر قانون سقف قرارداد و اضافه شدن تسهیلات جدید برای عبور از سقف 425 میلیارد تومانی باشگاه‌ها شنیده شده که البته فدراسیون فوتبال این خبر را دیروز تکذیب کرد.

مهم‌ترین منتقد این تغییر باشگاه پرسپولیس بود که فعلا توانسته حرف خود را به کرسی بنشاند؛ استدلال مدیران این باشگاه این است که موضوع سقف قرارداد نباید در مقطع فعلی دچار تغییر بشود و اگر قرار بود اتفاقی بیفتد باید در همان زمان ابتدای فصل رقم نهایی به تیم‌ها ابلاغ می‌شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گوید: ما هم با سقف قرارداد مخالفیم و اعتقاد داریم که با توجه به رقابت با تیم‌های پرستاره و ثروتمند عربستانی، نباید محدودیتی در خرید بازیکنان داشته باشیم، اما با توجه به اینکه یارگیری این فصل ما بر مبنای قانون این فصل کمیته نقل و انتقالات بوده، نباید این سقف دچار تغییر بشود، چرا که ما از این مسئله دچار مشکل بزرگی شده‌ایم و سه بازیکن اصلی و سه ستاره خود را از دست داده‌ایم. بازیکنانی که در صورت نبود قانون سقف قرارداد در حال حاضر در پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دادند.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند تغییر مکرر قانون باعث ایجاد هرج و مرج خواهد بود. آنها همچنین اعتقاد دارند در ثبت قراردادهای بازیکنان برخی از تیم‌ها تقلب‌هایی صورت گرفته که باید به آن رسیدگی بشود. با این وصف به نظر می‌رسد کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون فوتبال در روزهای آینده جنجال‌ها و شلوغی‌های تازه‌ای را تجربه کنند که به مسئله ثبت اعداد قراردادهای بازیکنان خارجی بعضی از تیم‌های مدعی برمی‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان