گل‌گهر سیرجان؛ تیمی که پیروزی را فراموش کرده است

تیم گل‌گهر سیرجان در سال ۱۴۰۳ طعم پیروزی را به خوبی نمی‌چشد. این تیم با وجود تغییرات گسترده، در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته به پیروزی دست یابد.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در سال 1403 آمار عجیبی را از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نقل و انتقالات امسال یکی از تیم‌های فعال بود و تغییرات زیادی روی نیمکت این تیم رخ داده است.

مدیران این تیم بعد از اینکه نتوانستند با مارینوس اوزونیدیس سرمربی مطرح یونانی نتایج خوبی را در لیگ بیست و سوم کسب کنند، به سراغ مهدی تارتار رفتند تا وی سرمربی سیرجانی‌ها شود.

این تیم در نقل و انتقالات تابستانی، امید حامدی‌فر، سامان نریمان جهان، عثمان اندونگ، علی قربانی، مجید عیدی، آرمان اکوان، فرزین گروسیان، علیرضا کاظمی و گوستاو واگنین را به خدمت گرفت و در مقابل روبرت تورس، علیرضا آرتا،‌ بهنام برزای، سامان فلاح، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی‌زاده از گل‌گهر جدا شدند.

گل‌گهر که در لیگ بیست و چهارم با تغییرات زیادی مواجه شده در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در روز پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم شکست خود تا سیرجانی‌های لیگ برتر را با باخت آغاز کنند.

نکته عجیب در خصوص تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در سال 1403 آنجاست که این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در این سال در 10 بازی برابر حریفان به میدان رفته و هنوز موفق به کسب پیروزی در هیچ یک از این بازی‌های نشده است. سیرجانی‌ها در سال 1403 در لیگ برتر آمار عجیب 7 شکست و 3 تساوی را از خود به جایی گذاشته‌اند که این آمار در نوع خود یک رکورد منفی محسوب می‌شود. این تیم در مجموع در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در سال جاری 13 بازی انجام داده که تنها در 2 بازی مقابل تیم‌های فجر شهیدسپاسی شیراز و هوادار تهران آن هم در جام حذفی موفق شده به پیروزی دست پیدا کند.

گفتنی است آخرین برد گل‌گهر به 23 اسفند ماه سال 1402 باز می‌گردد که در هفته بیستم و لیگ بیست و سوم این تیم موفق شد در خانه با نتیجه یک بر صفر تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان