پرسپولیس به درآمد ۳۰۰ میلیاردی رسید؛ پشت پیراهن سرخ‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان فروخته شد

باشگاه پرسپولیس با فروش فضای تبلیغاتی پشت پیراهن خود به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان، درآمد خود را به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رساند.

 باشگاه پرسپولیس دومین اسپانسر خود را هم معرفی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس پس از امضای قرارداد با اسپانسر اول خود برای قسمت روی سینه پیراهن، پشت کیت خود را هم به شرکتی دیگر عرضه کرد تا درآمد خود را افزایش دهد.

بنا بر اعلام این باشگاه، پشت پیراهن پرسپولیس 110 میلیارد تومان به یکی از اسپانسرهای خود رسیده تا قرمزها بخشی از دستمزد بازیکنان خود را از این راه تامین کنند.

جالب اینکه قرارداد فصل گذشته پرسپولیس با مهم‌ترین حامی مالی، 110 میلیارد بود اما حالا قرمزها 150+110 میلیارد از این راه به دست آورده‌اند.

پرسپولیس احتمالا اسپانسر سوم هم برای پیراهن خود خواهد داشت تا در مجموع چیزی در حدود 300 میلیارد کسب درآمد کند.

پرسپولیس حالا پردرآمدترین باشگاه ایران از حامیان مالی است و موفق شده درآمد بسیار خوبی را از فضای تبلیغاتی و برندینگ خود کسب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان