پرسپولیس از دخالت در پرونده بیرانوند عصبانی است؛ خواستار شفاف‌سازی شدند

باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در صدور رای نهایی پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند و شایعات پیرامون آن، به شدت ابراز نگرانی کرده و خواستار شفاف‌سازی و دخالت نکردن نهادهای بالادستی در امور فنی فوتبال شده است.

سرانجام باشگاه پرسپولیس به مساله صادر نشدن رای مربوط به شکایت این باشگاه از بیرانوند واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف درباره صدور رای مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور و محتوای این رای، بالاخره مدیران پرسپولیس خواستار رسیدگی به تاخیر در صدور  و اعلام این رای شدند.

در حالی که نزدیک به یک هفته از اخبار ابتدایی درباره صدور رای و محتوای آن گذشته خبری از صدور رای نیست کما اینکه با توجه به در پیش بودن دیدار تراکتور -پرسپولیس که پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد و حساسیت این تقابل بعید است طی این چند روز باقیمانده تا آخر هفته هم خبری از صدور رای شود و شاید این موضوع به بعد از هفته سوم و تعطیلی موقت بازی‌های لیگ برتر موکول شود.

در گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس از جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آمده:« با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رای پرونده بیرانوند به سود پرسپولیس و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، پیگیری ویژه در این ارتباط و دخالت‌های غیر ورزشی و نهادهای بالادستی داشته باشند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان