روز آخر وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو

شماره روزنامه: ۶۰۸۳ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ...

به گزارش مهر، ثبت‌نام 12 محصول ایران‌خودرو از 24مردادماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند تا دوم شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به تاخیر در هماهنگی‌های لازم میان برخی بانک‌های عامل و سامانه در آماده‌سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول، به‌منظور برخورداری همه متقاضیان از فرصت یکسان، مهلت تعیین‌شده برای وکالتی کردن و مسدودی حساب با اضافه شدن یک روز تا پایان ساعت 24 روز دوشنبه 29مرداد تعیین شد.

شرط الزامی بودن ارائه گواهینامه از شرایط عمومی متقاضیان عادی شرکت در فرآیند ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) حذف شده است و با توجه به اینکه ارائه گواهینامه در خصوص سایر متقاضیان (طرح جوانی جمعیت مختص مادران جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی) از شرایط تعیین‌شده نبوده، شرط دارا بودن گواهینامه رانندگی برای تمامی متقاضیان ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) حذف شده است.

مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir نیز به مدت یک روز تمدید شده و تا روز جمعه دوم شهریور 1403 قابل انجام خواهد بود. در خصوص متقاضیان طرح فرسوده نیز، آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به آدرس WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت 24 امروز است.  ثبت درخواست زودتر یا دیرتر هیچ گونه تاثیری در اولویت متقاضیان ندارد و نهایتا فرآیند اولویت‌بندی 48ساعت بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام آغاز شده و همه متقاضیان از فرصت یکسان برخوردار خواهند بود.

امکان انتخاب خودروهای برقی برای همه متقاضیان اعم از عادی، طرح جوانی جمعیت مختص مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده میسر است.  متقاضیانی که شرایط اولیه برای طرح‌های فوق (مسدودی 230میلیون تومان یا مادران حائز شرایط یا ثبت‌نام در سایت نوسازی خودروهای فرسوده) را ندارند، می‌توانند مستقیما در ابتدای ورود «طرح خودروهای برقی» را انتخاب و پس از آن نسبت به ثبت درخواست خرید یکی از دو مدل خودروی برقی عرضه‌شده اقدام کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان