افزایش دمای هوا در شمال کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران: طی سه روز آینده در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست. وی ادامه داد: تا پایان هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما خواهیم داشت. 
 
صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
 
 وی ادامه داد:سه شنبه و چهارشنبه (30 و 31 مرداد) بارش در این مناطق تشدید می‌شود.
 
ضیاییان افزود: طی سه روز آینده در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
 
وی ادامه داد: تا پایان هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما خواهیم داشت. 
 
ضیاییان اضافه کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور ، برخی نقاط در نواحی مرکزی ، دامنه‌های جنوبی البرز ، غرب و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: تا پایان هفته تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد.
 
رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (30 مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای 25 و 36 درجه سانتیگراد و پس فردا (31 مرداد) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای 24 و 35 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای 12 و 11 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 48 و 46 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان